" علی پارسانیا" ضمن اعلام این خبر افزود: با راه اندازی نمایندگی های شفا به یاری خداوند در سال 92 بیش از 40000نفر در سطح استان آموزش های پیش از ازدواج، مدیریت روابط درخانواده، مهارتهای ارتباطی همسران و تربیت فرزند را فرا خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: آمار 8015 نفر در سال 91 به هیچ عنوان برای ما رضایت بخش نیست و بایستی این آموزش ها به صورت فراگیر ویژه تمامی گروه های سنی ( 18 تا 40سال) برگزار گردد.

مدیر عامل شفا همکاری تمامی مجموعه های دولتی و غیر دولتی را در ارتقاء سطح آگاهی جوانان، زوج های جوان و خانواده ها در حوزه مسائل ازدواج و خانواده خواستار شد و افزود: به یاری خداوند متعال علاوه بر برنامه های هفتگی وآموزشی که در مرکز استان و شهرستان ها پیش بینی شده در طول سال 92 بیش از 50 نشست آموزشی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه فعالیت آموزشی شفا را نخستین اولویت این مرکز عنوان کرد و خواستار کمک خیرین محترم برای گسترش این مهم شد.

گفتنی است علاقه مندان همه روزه در ساعات اداری می توانند با شماره 6286010 داخلی 102 تماس حاصل نموده و از برنامه  های آموزشی مطلع و ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است اطلاعات دوره های آموزشی به صورت ماهیانه در پرتال شفا به آدرس www.shefayazd.com دردسترس علاقه مندان می باشد.

هم چنین علاقه مندان می توانند با ارسال عدد 1 ویژه مجردین و عدد 2 ویژه متأهلین به شماره پیامک 30008705 از برنامه های آموزشی مطلع شوند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا