مسئول برگزاری خیمه معرفت در امامزاده سید جعفرمحمد ع یزد ، گفت:خیمه های معرفت برای دومین بار دراستان یزد گسترده شده و با بخش های مختلف به مردم دارالعباده خدمت رسانی می نماید.

اعظم السادات ميرجليلي == خبرنگار يزد فردا:== حجت الاسلام والمسلمین روح الله رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاريزد فردا با اعلام این خبر افزود: خیمه های معرفت برای دومین بار در استان یزد در محل های امامزاده سید محمد جعفر ع یزد و حسینیه اعظم شهرستان مهریز برپا شده است.
وی ادامه داد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ وقف و حضور بیشتر مردم درماه محرم و بويژه  دهه اول محرم  در امامزادگان ، خیمه های معرفت با حضور مبلغین و کارشناسان برپا شده است.
مسئول برگزاری خیمه معرفت در امامزاده سید جعفرمحمد ع یزد ، گفت:این خیمه ها شامل غرفه نمایشگاه،غرفه مشاوره و پرسش و پاسخ،غرفه نقاشی کودکان و غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید است.
رحمانی ادامه داد: محصولات فرهنگی  این خیمه ها نیز از ده تا بیست درصد تخفیف محاسبه می شود و دارای محصولات صوتی و تصویری و کتب و ادعیه قرآنی است.
  مسئول برگزاری خیمه معرفت در امامزاده سید جعفرمحمد ع یزد ، گفت:اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد آماده برپایی خیمه های معرفت در نقاط مختلف استان یزد است و با توجه به درخواست شهرستانهای مختلف آمادگی اعزام مبلغان و کارشناسان حوزه های مختلف مورد نیاز مردم وجود دارد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا