امام جمعه، نماینده مردم، فرماندار و شورای اسلامی شهر طبس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ایام عزاداری سالار شهیدان را تسلیت گفتند. لا= .

طبس- سرپرستی یزدفردا: امام جمعه، نماینده مردم، فرماندار و شورای اسلامی شهر طبس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ایام عزاداری سالار شهیدان را تسلیت گفتند.       

متن پیام  آقایان: حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان، دکتر عبداله زاده، طالبیان و قریشی به شرح ذیل است:

 السلام علی الحسین وعلی علی بن الحسین و علی اولادالحسین وعلی اصحاب الحسین

تقارن هفته پربرکت بسیج باایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)مترادف بانام جوانمردانی است که عطر وجودشان عالمی راپرفروغ ومصفی می کند .

بسیج از طایفه عشق است که با قبیله ایثار وصلت کرد و در حریم یار رسم عاشقی آموخت و در عرش اعلی به عشقبازی پرداخت .

بسیج شجره طیبه ای است که با اقتدا به حسین زمان و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) بر فریضه عاشورایی امر به معروف ونهی از منکر و احیای آن در جامعه پافشاری می کند.

بسیج عاشق دلباخته ای است که بیاد تنهایی علی (ع ) برای مظلومیت حسن (ع ) و به نام تشنگی حسین (ع ) همراز کویر با سوزش عطش وسوسه آب نکرد و از میدان امتحان الهی سربلند و پیروز بدر آمد.

فکر بسیج خود به تنهایی فرهنگی است که استقلال و آزادی، دین و سیاست، کرامت و شرافت، مشروعیت و مقبولیت، مدنیت و مردم سالاری و حقوق فردی اجتماعی در آن متجلی است .

بسیج گل آل محمد(ص ) است که با قدرت خون در دشت ایمان روئید و در نهضت خمینی (ره ) ثمر داد که رایحه آن جان عاشقان خدا سرمست و حیران می کند.

بسیج همان بسیج است که روزی بلای جان ضد انقلاب بود، یک روز خار چشم دشمنان گشت، روز بعدش سد راه متجاوزان به کشور شد و اکنون نیز گوش به فرمان ولی امر خود، حافظ و پاسدار ارزشهای متعالی اسلام و انقلاب است

نام بسیج ترجمه آیه اشدا علی الکفار و رحما بینهم است، او حب علی (ع ) در دل، بغض عدو در قلب و سلاح دفاع در دست دارد.

بسیج تسلیم فرمان خداست , صبر پیشه می کند ، بر سبیل عدل گام برمی دارد و خلاصه آن می شود که خدا خواهد.

به امید روزیکه همه با هم با تفکر بسیجی ایرانی آباد و آزاد و مهیای ظهور مهدی (عج ) داشته باشیم.

 

سید ابراهیم مهاجریان مقدم             محمد علی عبداله زاده                       احمد طالبیان مقدم        سیدعنایت الله قریشی

امام جمعه شهرستان طبس        نماینده مردم شریف شهرستانهای                 فرماندار شهرستان طبس  رئیس شورای اسلامی شهر طبس

                              طبس، فردوس، بشرویه و سرایان

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا