یزدفردا:شاورانی، رییس انجمن ورزشهای الکترونیک وزارت ورزش و جوانان در بازدید از غرفه شرکت پیشگامان با ابراز رضایت از همکاری با گروه پیشگامان، این همکاری را در زمینه بازیهای رایانه ای و آنلاین برشمرد و گفت: مدت پنج سال است که با گروه پیشگامان همکاری داریم.

 وی اصل همکاری را در بازیهای آنلاین و استفاده از خدمات ADSLگروه پیشگامان برشمرد و گفت: قرارداد با پیشگامان، شامل تمام مراکز بازی و علاقهمندان آن که از اینترنت استفاده میکنند است که با معرفی انجمن میتوانند از پیشگامان تخفیف ویژه ADSLدریافت کنند.
وی در زمینه توانمندی شرکت پیشگامان تاکید کرد: بین شرکتهای ارایه دهنده خدمات ADSLبه لحاظ کمیت بالاترین تعداد خدمات در استانها را دارد و به لحاظ کیفیت نیز اینترنت آن سالم و با قدرت است، درست بر عکس برخی از شرکتهای ADSLکه خدماتشان کاملاً متفاوت با فروشی است که به مشتری دارند.

 شاورانی افزود: این انجمن از سال 1385 فعالیت خود را آغاز و در زمینه برگزاری مسابقات، اعزام تیمهای ملی و نظارت بر مراکز بازی در کشور مسوول شده است.
وی تصریح کرد: از زمان شروع به کار با گروه پیشگامان در حوزه های مختلف از جمله برگزاری مسابقات و راه اندازی سرورهای آنلاین بازی و اعزام تیمهای ملی به مسابقات برون مرزی همکاری داشتیم.

وی گفت: امسال در نظر داریم با همکاری بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پنجمین نمایشگاه گیم اکسپوی امارات شرکت و با نمایش قابلیتها و امکانات ایران زمینه مناسبی برای بازی سازان رایانه ای و مخاطبان بازیهای آنلاین فراهم کنیم.


وی اظهار داشت: به این منظور در نظر داریم، تعدادی بازی ایرانی ساخت داخل و چند بازی خارجی با مجوز بنیاد ملی بازیهای رایانه ای را در سرور مشترک راه اندازی کنیم. گفتنی است، ایران تا کنون توانسته است در مسابقات جهانی مقامهای مختلفی به دست آورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا