به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، طی مراسمی که روز دوشنبه 15/8/91 در سالن الغدیر وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی ، رییس و اعضاء هیأت رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، مدیران کل راه و شهرسازی استان ها و جمعی از منتخبینی که بیشترین رأی را در استان ها کسب نموده بودند برگزار شد
  
 
در ابتدای این مراسم مهندس صومعلو معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گزارش کاملی از نحوه برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها بیان نمودند .
 
در ادامه مهندس هاشمی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مطالبی را در خصوص بالابردن کیفیت خدمات مهندسی و اجراء دقیق دستورالعمل ها توسط منتخبین بیان داشتند .
 
وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه نسبت به حسن اجراء قوانین و مقررات و سیانت از جایگاه مهندس و نظام مهندسی به سخنرانی پرداخت .
 
در پایان جلسه، اعتبارنامه منتخبین هیأت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی استانها به نمایندگی از سایر اعضاء به فردی که بیشتری رأی را در هر استان کسب نموده بود اعطاء شد . در استان یزد آقای دکتر فلاح از گروه ترافیک در این مراسم حضور داشتند. ضمنا لازم به ذکر است طی خبر واصله قرار است امروز پنجشنبه 18/8/91 در محل استانداری یزد جلسه اعطای اعتبارنامه ها و معارفه منتخبین جدید هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد انجام گیرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا