سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور صبح امروز با حضور وزیر محترم کشور در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار نمود.

شهرداری میبد امسال نیز ضمن شرکت در این نمایشگاه اقدامات و پروژه‌های مهم اجرا شده در طی یکسال اخیر در شهر میبد را معرفی خواهد نمود.

مهمترین محورهای برپایی نمایشگاه امسال خدمات شهری، عمران شهری، مدیریت پسماند، محیط زیست، فضای سبز و شهرداری الکترونیک می‌باشد. نزدیک به 320 شهرداری و سازمان وابسته، 180 شرکت و مؤسسه بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری، 47 شرکت دانش‌بنیان و همچنین 50 دهیاری منتخب از سراسر کشور در سومین دوره نمایشگاه حضور فعال دارند.

شهردار میبد با اشاره به اینکه نمایشگاه جامع مدیریت شهری می‌تواند فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و نوآوری‌های شهرداری‌ها باشد این نمایشگاه را زمینه‌ای برای آشنایی شهروندان، نخبگان، متخصصین و مدیران اجرایی با فعالیت‌های شهرداری‌ها عنوان کرد و مهمترین ویژگی آن را انتقال تجربه بین شهرداری‌ها و آگاهی از روش‌های نوین مدیریتی دانست.

وی مهمترین شاخصه‌های ارائه شده از سوی شهرداری میبد در این نمایشگاه را احداث پارک‌های محلی متعدد و توسعه فضای سبز، احیای بافت تاریخی شهر و اجرای گسترده طرح‌های بهسازی اماکن عمومی از جمله حصارکشی اراضی افتاده و پیاده‌روسازی‌های وسیع در سطح شهر برشمرد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری میبد علاقه مندان می‌توانند جهت بازدید از غرفه شهرداری میبد از شنبه 20 آبان لغایت سه‌شنبه 23 آبان از ساعت 10الی 16 به سالن شماره 6 در محل مصلای تهران مراجعه نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا