ظرفيت قانوني ستاد ساماندهي امور جوانان در شهرستان ها فرصت خوبي براي پرداختن جدي تر به مسائل مربوط به جوانان به ويژه در بعد تربيتي است.

علي پاسانيا افزود: شوراي عالي جوانان از سال 1371 شكل گرفت وتاكنون 34 جلسه به رياست رييس جمهور و معاون اول رييس جمهور تشكيل شده كه وظيفه اصلي اين شورا سياستگذاري در امور جوانان مي باشد.

وي پرداختن به مسائل مختلف جوانان به ويژه در بعد تربيتي را بناي تشكيل اين ستادها عنوان كرد واظهار داشت: ستاد ساماندهي امور جوانان دراستان ها به رياست استاندار و در شهرستان ها به رياست فرماندار تشكيل مي شود.

مدير عامل شبكه فعالين ازدواج يزد  در ادامه ضمن تبريك روز خانواده تدبير ستاد ساماندهي امور جوانان استان در راه اندازي نهاد تخصصي شبكه فعالين ازدواج با هدف فرهنگسازي، تسهيل ازدواج و تحكيم بنيان خانواده را فرصت خوبي عنوان كرد و گفت: تا پايان سال با راه اندازي نمايندگي هاي شفا در تمامي شهرستان ها و همراهي مسئولين شهرستان ها ظرفيت هاي دولتي و مردمي بيش از گذشته در جهت تسهيل ازدواج جوانان و صيانت از نهاد خانواده بكار گرفته شود .

در ادامه اين نشست "صمدي" سرپرست فرماندار بافق راه اندازي جلسات ستاد را فرصت خوبي جهت بررسي مشكلات جوانان برشمرد و خواستار حضور فعال و جدي اعضا در جلسات ستاد شد.

در ادامه اين نشست هريك از اعضا به ارائه ديدگاه ها ونظرات خود پرداختند.

گفتني است تشكيل كارگروه در موضوعات پيشنهادي، تعيين اولويت مسائل و مشكلات جوانان شهرستان بافق و پرداختن به موضوع ازدواج در جلسه آتي از مصوبات اين نشست بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا