یزدفردا :بافق:تیم فوتبال سنگ آهن بافق در گروه اول لیگ آزادگان است و این تیم تا پایان هفته هشتم با کسب هشت امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار داد. تیم فوتبال سنگ آهن بافق در گروه اول لیگ آزادگان است و این تیم تا پایان هفته هشتم با کسب هشت امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار داد.

به گزارش فوتبال آنلاین سرمربی سابق پرسپولیس تهران جانشین سرمربی سابق استقلال تهران شد.ماشاءالله تفکری مدیرعامل باشگاه سنگ اهن بافق  اظهار داشت: در پی استعفای فیروز کریمی و لزوم جایگزینی سرمربی برای تیم فوتبال سنگ آهن، مذاکراتی را با چند تن از مربیان داشتیم که افشین پیروانی با بررسی شرایط و امکانات باشگاه و پذیرش شرایط تیم پذیرفت تا به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشته باشد.وی ادامه داد: در این مذاکرات، شرایط و توقعات باشگاه و تیم سنگ آهن بافق به صورت کامل به اطلاع افشین پیروانی رسانده شد و وی با دید باز به سنگ آهن می آید.

تفکری با بیان اینکه پیروانی از چهارشنبه در بافق و بر سر تمرینات تیم حضور دارد، گفت: روز جمعه نیز تیم سنگ آهن به مصاف مس سرچشمه خواهد رفت که امیدواریم نتیجه خوبی را کسب کنیم.تفکری اعضای کادر فنی جدید تیم را رضا شاهرودی، سیروس دین محمدی، علیرضا دلیخون و ناصر ابراهیمی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه سنگ آهن قصد دارد تعدادی بازیکن به تیم اضافه کند، افزود: در نیم فصل پنج بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه خواهیم کرد که بازیکنان بومی نیز در بین آنها خواهند بود.

تفکری بیان داشت: تیم فوتبال سنگ آهن بافق با حضور کادر فنی جدید با قدرت در ادامه مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور خواهد یافت.

 تیم فوتبال سنگ آهن بافق در گروه اول لیگ آزادگان است و این تیم تا پایان هفته هشتم با کسب هشت امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا