رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: سامت (SAAMAT ) از فعالان اقتصادی کشور هند برای انجام سرمایه گذاری در بخش تولید پارچه در یزد اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مراد علی میر " افزود: این سرمایه گذار علاوه بر ساخت واحد تولیدی در زمینه یاد شده، قرار است  5/11 میلیون یورو برای خرید ماشین آلات و دانش فنی هزینه کند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال بیش از 200 نفر فراهم و روزانه 50 هزار متر مربع پارچه تولید خواهد شد.

به گفته رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد ، جلسه اطلاع رسانی و ارائه مشورت های لازم به این سرمایه گذار خارجی در زمینه های مربوط به پذیرش و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تشکیل شد.

وی اظهار داشت:  در این جلسه اطلاعات لازم در خصوص حمایت‌های قانونی از سرمایه‌گذاران خارجی نظیر ضمانت‌های ارائه شده در خصوص ریسک‌های غیر تجاری، مزیت‌ها و مشوق‌های در نظر گرفته شده، نحوه اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، اولویت‌های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه نساجی ارائه شد.

میر اضافه کرد: با توجه به درخواست سرمایه‌گذار خارجی مبنی بر همکاری با شریک ایرانی، یکی از سرمایه گذاران توانمند داخلی فعال در حوزه نساجی، به سرمایه‌گذار خارجی معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا