در آیین صمیمانه‌ی تودیع محمدعلی غنی، معاون و هادی رضایی، مسوول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، بوی گندم‌زار در خاطره‌ی‌ همکاران کانون پیچید.

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، در این مراسم که با عنوان "بوی گندم‌زار" و در آستانه عید غدیر خم برگزار شد، مدیر کانون زبان ایران و سرپرست کانون استان یزد ضمن تشکر از زحمات چندین ساله این دو همکار در پست‌های سازمانی خود گفت: آقای غنی و آقای رضایی دو بازوی راست و چپ من در کانون بودند.

علیرضا جلالی به ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی کانون در زمان معاونت محمدعلی غنی اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی کانون استان از جمله، بازسازی سالن مجتمع، تعمیر و مرمت مراکز فرهنگی هنری شماره یک یزد، شهرستان مهریز و پروژه‌ی سرایداری این مرکز و بهره‌برداری از مراکز فرهنگی هنری شماره دو طبس، بهاباد، مروست و سه کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی از محل اعتبارات رهبری و مرکز سیار روستایی خاتم از محل اعتبارات استانی به تدبیر وی، صورت گرفت.

وی افزود: علاوه بر سرپرستی گروه موسیقایی روایی لیلی و مجنون، پیگیری و شروع به احداث مراکز صدوق، پیگیری زمین خیری مهریز، احداث پروژه‌ی وایرلس اداره استان و مرمت شبکه‌ی داخلی مدیریت نیز به همت وی ساماندهی شد.   

علی‌رضا جلالی در خصوص تلاش‌های مهندس هادی رضایی در زمان تصدی پست کارشناس فرابری داده‌های کانون استان یزد تصریح کرد: بی‌شک زحمات آقای رضایی از سال 87 در حوزه IT کانون استان یزد بود که استان را در این زمینه در کشور سرآمد کرده‌است. راه‌اندازی شبکه داخلی وایرلس، تلفن اینترنتی و اتاق سرور و اضافه کردن و ارتقاء سیستم‌های داخلی، از فعالیت‌های زمان تصدی وی در پست کارشناس فرابری داده‌ها به حساب می‌آید. البته ناگفته نماند که خدمت چندماهه‌ی ایشان در سمت مسوول  حراست کانون استان، موجبات اطمینان خاطر و اعتماد همکاران را در مجموعه، هم‌چون گذشته تثبیت کرد. 

محمدعلی غنی در این برنامه در خصوص کار در مجموعه کانون پرورش فکری گفت: از دی‌ماه سال 88 فعالیت خودم را در کانون شروع کردم و به نظر من، این مجموعه، یکی از صمیمانه‌ترین فضاهایی بود که تا به حال در آن کار کرده‌ام. در این چند سال با اتفاق‌های تلخ و شیرینی مواجه بودیم که تلخ‌ترین آن‌ها از دست دادن مربی خوب مرکز میبد خانم کبری دهقانی بود که در این‌جا نام و یادش را گرامی ‌می‌داریم.

هادی رضایی نیز در سخنانی کوتاه، از همکاری دوستان خود به خاطر برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد و گفت: خیلی خوشحالم که حدود چهار سال در کانون زندگی کردم، زندگی به معنای واقعی و از فضای پرخیر و برکت کانون لذت بردم.

نواختن ضرب زورخانه‌ای در مدح امام علی(ع) و پاس‌داشت عید غدیر خم با اجرای مرشد حجتی، مرشد برتر کشوری و دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان یزد، پخش گزارش تصویری عملکرد فعالیت‌های معاون و حراست کانون استان و اهدای یادبودها و هدایای همکاران به ایشان، از برنامه‌های دیگر این مراسم تودیع بود.

گفتنی است :محمد علی غنی  با خاتمه ماموریت خود در کانون به دانشگاه فرهنگیان یزد  و مهندس هادی رضایی با خاتمه خدمت خود در کانون به گروه تعاونی پیشگامان پیوست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا