رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از اقدامات انقلابی قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سپاه در برخورد با اخلالگران بازار ارز و طلا که به عنوان نفوذ‌های عوامل استکبار در داخل و در مرزها عمل می‌کردند، سپاسگزاری کرد

یزدفردا :در لابلای خبرها تلاشی است از همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا که  مهمترین وخواندنی ترین  اخبار سرویس های مختلف خبری جراید،سایت ها و خبرگزاریهای ایران و جهان  را به صورت آن لاین انتخاب و تحت عنوان "درلابلای اخبار" بازنشر می دهند،امید می رود بتوانیم کوتاهترین راه  برای اطلاع از مهمترین اخبار روز استان ،ایران و جهان را در یزدفردا  برای  مخاطبان فردایی  ایجاد نماییم .

دولت به مشکلات مردم پاسخ فوری دهد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از اقدامات انقلابی قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سپاه در برخورد با اخلالگران بازار ارز و طلا که به عنوان نفوذ‌های عوامل استکبار در داخل و در مرزها عمل می‌کردند، سپاسگزاری کرد.

دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک به مناسبت عید سعید قربان و اظهار‌ خشنودی از وسعت برگزاری مراسم عرفه و اقبال ملت بزرگ ایران را به تعظیم شعائر الهی که نشانه‌های تقوای قلوب است، اظهار داشت: این ملت سزاوار آن است که ما خدمتگزار آنها باشیم.

 

وی افزود: امروز متاسفانه مسائل مربوط به بازار ارز و قیمت‌ها که البته بخشی از آن ناشی از تحریم‌های دشمنان قسم‌خورده ملت ایران است، مهمترین مسئله مردم، مسئله معیشت و نظارت و کنترل قیمت‌ها است. انتظار دارند دولت محترم که در برخی صحنه‌ها کارآمدی خود را نشان داده است به حل و فصل آنها بپردازد و پاسخی فوری به مشکلات مردم بدهد.

 

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: گفت‌وگوی سیاستمداران در این دو سه ماهه نشان می‌داد که مجلس محترم به خاطر جلوگیری از گرانی‌ها تمایل به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ندارد حال که متاسفانه به هر دلیل مردم افزایش قیمت‌ها را دنبال می‌کنند، دولت بایستی یارانه مردم را به موقع بپردازد و پرداخت یارانه‌ها به عنوان حق مردم و تعادل بخشی به معیشت مردم نبایستی مورد چالش قرار گیرد تا ان‌شاءالله در وقت خود مبلغ مقرر را دولت به دست مردم برساند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز مصلحت نظام اقتضاء می‌کند به پاسخ فشارهای دشمن و در جهت مقابله با اهداف آنها مسئولین تکیه اصلی خود را بر حل مشکلات معیشتی مردم قرار دهند.

 

فیروزآبادی در پایان از اقدامات انقلابی قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سپاه در برخورد با اخلالگران بازار ارز و طلا که به عنوان نفوذ‌های عوامل استکبار در داخل و در مرزها عمل می‌کردند، سپاسگزاری کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا