بنده از خبرنگار و یا سایتی شکایتی نداشته‌ام و معتقدم باید بین انتقاد و تخریب حد و مرزها مشخص شود و بدون اینکه به دروغ گفتن متهم شویم باید کاستی‌ها و نواقص را جبران کنیم

یزدفردا :در لابلای خبرها تلاشی است از همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا که  مهمترین وخواندنی ترین  اخبار سرویس های مختلف خبری جراید،سایت ها و خبرگزاریهای ایران و جهان  را به صورت آن لاین انتخاب و تحت عنوان "درلابلای اخبار" بازنشر می دهند،امید می رود بتوانیم کوتاهترین راه  برای اطلاع از مهمترین اخبار روز استان ،ایران و جهان را در یزدفردا  برای  مخاطبان فردایی  ایجاد نماییم .

استغفرالله که رئیس جمهور آینده باشم

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: ما در این کشور برخی مباحث سیاسی را با سوءظن مخلوط کردیم و به دنبال درست کردن شائبه‌ای هستیم تا برخی از تفکرات سیاسی خود را پیاده کنیم. 

علی لاریجانی عصر امروز در دیدار با دانشحویان دانشگاه محقق اردبیلی و در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان که پرسید آیا حضور شما در دانشگاه و بین دانشجویان جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد اظهار داشت: استغفرالله که رئیس جمهور آینده باشم

 

وی یادآور شد؛ قرار نیست با این تفکر در دانشگاه‌ها حاضر باشیم بلکه سعی داریم با حضور در دانشگاه‌ها گپ و گفت‌وگویی با آنان داشته باشیم و با نظرات و پیشنهادات آنها آشنا شویم.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: ما در این کشور برخی مباحث سیاسی را با سوءظن مخلوط کردیم و به دنبال درست کردن شائبه‌ای هستیم تا برخی از تفکرات سیاسی خود را پیاده کنیم.

 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هدفم برای حضور در دانشگاه‌ها جنبه سیاسی و انتخاباتی ندارد و نباید این تصور به وجود آید.

به گزارش فارس،لاریجانی ادامه داد: شایسته نیست که مسلمانان نسبت به هم سوء‌ظن داشته باشند بلکه بهتر است به دشمنان سوء‌ظن داشته باشیم و با حسن ظن بکوشیم از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

 

* اهل شکایت و شکایت‌کشی نیستم

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: بنده از خبرنگار و یا سایتی شکایتی نداشته‌ام و معتقدم باید بین انتقاد و تخریب حد و مرزها مشخص شود و بدون اینکه به دروغ گفتن متهم شویم باید کاستی‌ها و نواقص را جبران کنیم.

 

این مسئول در پایان اذعان داشت: ما لیستی را سراغ داریم که از نمایندگان مجلس شکایت کرده‌اند، ولی در این فضا که نیاز به آرامش و اطمینان خاطر است لزومی ندارد تخریبی صورت گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا