به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان درمانگاه جمعیت هلال احمر استان یزد دیروز شنبه افتتاح گردید

در مراسم افتتاحیه درمانگاه هلال احمر استان یزد، دکتر پارساییان سرپرست جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک عید سعید قربان از حضور مدعوین و مسئولین تشکر نمود .  وی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل جمعیت، افتتاح این درمانگاه را برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار هلال احمر استان دانست.

پس از آن نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از مسئولین بلند همت جمعیت در تاسیس و راه اندازی درمانگاه از مدیریت سابق و معاون درمان و توانبخشی و همچنین سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد و کارشناسان عمرانی نیز تقدیر نمود .

حجه الاسلام والمسلمین اخوان سیگاری در خصوص طبابت و پزشکی سخنانی را بیان کرد و از تعبیر امیرالمومنین علی ( ع ) از پیامبر بزرگوار خدا ( ص ) گفت : طبیبَُ دوارَُ بطبّه « پیامبر اکرم پزشکی هستند که با وسایل پزشکی خود حرکت می کنند و بر بالین بیماران حضور می یابند » حجه الاسلام و المسلمین اخوان سیگاری پزشکی و طبابت را دستگیری از نیازمندان و بیماران دانست و آن را از خدمات ارزشمند دینی برشمرد .

دکتر غنی زاده سرپرست حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : این درمانگاه دارای واحدهای مطب پزشک عمومی و تخصصی ، تزریقات مردان و زنان ، واکسیناسیون حجاج و مسافرین عتبات عالیات ، واحد معاینه حجاج ، بستری مردان و زنان ، اتاق عمل سرپایی و احیاء قلبی ریوی بوده و وسایل و تجهیزات پیشرفته پزشکی نیز با حمایت و همکاری جمعیت هلال احمر استان مخصوصا معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمرکشور تدارک دیده شده است .

وی گفت : در طرح توسعه درمانگاه راه اندازی دندانپزشکی ، مرکز مشاوره و شیمی درمانی نیز مد نظر می باشد که به لطف الهی و همکاری مسئولین مربوط محقق خواهد شد . وی یادآور شد این درمانگاه دارای 8 تخت بستری بوده و در هر شیفت آن 1 نفر پزشک مشغول به کار است .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا