مديركل ثبت احوال استان يزد و هيئت همراه با حضور در سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان، از برگزاري همايش مشترك خبر داد.

 سيد محمد طباطبائي در اين ديدار درخواست كرد با توجه به توانايي و سوابق مطلوب سازمان اسناد ملي در برگزاري نشست هاي ساده اما پربار علمي، همايشي در خصوص نام ها و نام گذاري در استان يزد برگزار شود.

   طباطبائي تصريح كرد: نشست هاي موفق يزد شناسي و جذب فرهيختگان همچنين پخش اين برنامه ها از صدا و سيما و ارتباط گسترده نويسندگان و پژوهشگران با مركز اسناد ملي يزد ما را بر آن داشت كه به منظور شناسايي و انتقال فرهنگ نام گذاري در اسناد تاريخي اين در خواست را مطرح نمائيم.

   رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد نيز در اين جلسه ضمن استقبال از پيشنهاد ثبت احوال، از مدير كل اين اداره به عنوان يكي از مديران آگاه و با سابقه استان ياد كرد.

   ملك ثابت ضمن تشكر از طباطبائي به خاطر درك اهميت و ضرورت حفظ اسناد ادامه داد: آقاي طباطبائي همواره در سمت هاي مختلف خود به ويژه فرمانداري و مدير كل اداري مالي استانداري بر حفظ اسناد استانداري و اسناد ثبت احوال به عنوان قديمي ترين اسناد اداري استان تاكيد داشته اند.

   رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد همچنين پيشنهاد داد كارهاي مشترك ديگري چون مصاحبه با قديمي ترين كاركنان ثبت احوال، برگزاري نمايشگاه اختصاصي از سجل احوال و شناسنامه ها و ... نيز برگزار شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا