یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

راز جنایت در پاتوق زن خلافکار برملا شد

میهمانان خانه‌ زنی که در اصل پاتوقی بود برای مصرف مواد مخدر، پس از آنکه دیدند مردی به زن صاحبخانه حمله کرده و دارد کتکش می‌زند، مرد را خفه کردند که بعد معلوم شد مرد خواستگار پیشین زن بود و با این جنایت خانه فساد این زن هم لو رفت.

به گزارش نامه نیوز ، سه شنبه پیش اهالی ساختمانی در ازگل پلیس را از درگیری شدیدی در یکی از واحدهای آپارتمانی مطلع کردند.

پلیس بعد از حضور با جسد مردی جوان به نام داریوش روبه‌رو شد که ساکنان واحد آپارتمانی مدعی شدند وی بر اثر از دست دادن تعادل،  محکم با سر به زمین خورده و جان خود را از دست داده است.

با توجه به مشکوک بودن ماجرا بلافاصله موضوع به دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شده و چیزی نگذشت که کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شده و به بررسی محل فوت پرداختند.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات درباره نحوه مرگ آغاز و علت قطعی مرگ خفگی بر اثر فشار شدید بر شریان های حیاتی متوفی تشخیص داده شد.

با این اطلاعات پلیس بازجویی خود را از سه ساکن آپارتمان که زنی 43 ساله به نام نسرین و دو مرد به نام‌های احد و حمید بودند آغاز کرده که سرانجام نسرین لب به اقرار باز کرد: داریوش مدتی پیش در یک مهمانی با من آشنا شده و از من خواستگاری کرد ولی چون فردی بیکار و بی‌پول بود با پاسخ منفی من روبه‌رو شد. اما او دست‌بردار نبود و مرتب از من خواستگاری کرده و حتی چند بار از فرط عصبانیت مرا کتک زد.

نسرین افزود: خانه من پاتوق مشروب خوری و کشیدن شیشه بود. شب حادثه هم احد و حمید به خانه من آمده و در حال عیش و نوش بودند. من ماجرای اذیت و آزار داریوش را به آنها گفتم و به اتفاق به در خانه پدری داریوش در کرج رفتیم و چون کسی در را به روی ما باز نکرد شیشه اتومبیل برادرش را خرد کردیم و برگشتیم. این کارها را برای آن انجام دادیم تا داریوش دیگر فکر نکند من بی کس و کارم و او می تواند هر بلایی سر من بیاورد.

ساعتی بعد وقتی در خانه بودیم یکمرتبه صدای داریوش را شنیدیم که محکم به در می کوبید و به ما فحاشی می‌کرد. او در را شکسته و با قفل فرمان و کمربند وارد خانه ما شد و به جان من افتاده و شروع به زدن من کرد. حمید هم به کمک من آمده و با او درگیر شد و با وارد کردن ضربه‌ای به مقتول او را روی زمین انداخت. اولباس داریوش را دور گردنش انداخته و آنقدر آنرا فشار داد تا  اینکه جان از بدن او خارج شد.

با اعتراف حمید به این قتل  مشخص شد که نسرین از چند ماه قبل این خانه را اجاره و آنرا به پاتوقی برای خلافکاران تبدیل کرده که با اعتراض همسایگان نیز روبرو شده است.

در حال حاضر هر 3 متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت به سر می برند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا