اولين نشست توجيهي صدور پروانه بهره برداري اينترنتي با حضور روسا و كارشناسان معاون امور صنعتي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان يزد ، در اين نشست كه به رياست معاون امور صنعتي سازمان تشكيل شد در خصوص نحوه صدور پروانه بهره برداري به صورت الكترونيكي و همچنين ثبت نام متقاضيان در سايت توضيحات لازم ارائه شد.
مهندس زارعشاهي خاطر نشان کرد کرد: متقاضيان درخواست پروانه بهره برداري ابتدا مي بايست به درگاه اطلاعات و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت (بهين ياب) به آدرس www.behinyab.ir مراجعه و پس از ورود به بخش سرمايه گذاري لينك پروانه بهره برداري را انتخاب و فرمهاي درخواست مربوط به آن را تكميل نمايند.
وی تاکید کرد: متقاضیان در صورت نداشتن نام كاربري و كلمه عبور ، نسبت به ثبت نام و تكميل اطلاعات عمومي بنگاه اقدام و در صورت داشتن نام كاربري و كلمه عبور (مرحله اخذ جواز تاسيس) ،  وارد سايت شده و گامهاي درخواست را به صورت كامل تكميل نمايند و سپس تائيد نهائي نمايند
لازم به ذكر است صدور پروانه بهره برداري الكترونيكي هم اكنون بصورت موازي در اين استان شروع گرديده  و به زودي الزامي و اجباري مي گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا