سمینار آشنایی با منسوجات پزشکی و کاربرد مهندس نساجی در پزشکی به همت باشگاه پژوهشگران جوان واحد یزد با همکاری دانشکده نساجی اول آبان ماه 91 ، ساعت 14 در سالن آمفی تئاتر ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر علی سلطانی برگزار میشود.

دکتر احمدزاده رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این رابطه به خبرنگار آنا گفت : این سمینار در ارتباط با کاربرد مهندسی نساجی در پزشکی است و با توجه به فعالیتهای گسترده ای که برای استفاده از الیاف ، نخ و پارچه در پزشکی انجام میشود سمینار برگزار میشود که دانشجویان رشته های مختلف از جمله نساجی ، پلیمر و پزشکی با این فعالیت جدید آشنا بشوند.

وی افزود : این سمینار با سخنرانی مهندس مصطفی غیاثی کارشناسی ارشد مهندسی تکنولوژی نساجی با موضوعات تعریف منسوجات پزشکی ، نساجی و مهندسی بافت ، سازه های نساجی در پزشکی ، ایمپلنت ها ، ماتریس ها و داربستهای بیومکانیکی برگزار میشود.

دکتر احمدزاده خاطر نشان کرد : باشگاه پژوهشگران واحد یزد با برگزاری سمینارها ، همایش ها ، کارگاههای آموزشی و بازدیدهای علمی فعالیتهای بسزایی در زمینه پژوهشی داشته است چرا که همایش ها و سمینارها محل مناسبی برای ارائه مطالب و نقطه نظرات و ایجاد دربهای جدیدی از ارتباطات تجاری بیشتر افراد می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا