یزدفردا:سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد ، همزمان با فرا رسيدن ایام بازگشايي مدارس، دانشگاهها و ساير مراكز آموزش عالي و شروع سال تحصیلی جدید طرح نظارتي ويژه بازگشايي مدارس را از پانزدهم شهريورماه تا پانزدهم مهر ماه به اجرا در می آورد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در اين طرح بازرسی و نظارت بر قیمت، تأمین ، توزیع و ارائه بموقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام با هماهنگی دستگاههای مرتبط جهت جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمتها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارشهای مردمی  با هدف رفاه حال اقشار محروم و كم درآمد جامعه صورت مي پذيرد  .
در این راستا سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد همچنین هماهنگیهای لازم در خصوص تأمین ، توزیع و قیمت دفترچه های دانش آموزی ، کتاب، پوشاک ، کیف و کفش و روپوش مدارس با اتحادیه های مربوطه بعمل آورده است ضمنأ نرخ روپوش مدارس نیز از طریق بنر در مکانهای عرضه نصب گردیده است .
گفتنی است  این سازمان بر تعیین و رعایت نرخ سرویس های ایاب و ذهاب مدارس، عملکرد آموزشگاهها و مدارس غیرانتفاعی در دریافت شهریه های مصوب شده  ( با هماهنگی اتحادیه مربوطه و سازمان آموزش و پرورش)  نیز نظارت ویژه خواهد داشت.
همشهریان محترم میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از  گرانفروشي، عدم درج قيمت ، عدم صدور فاكتور، امتناع از عرضه كالا ، فروش اجباري و ساير تخلفات اقتصادي با مراجعه حضوري به واحد ستاد خبري اين سازمان و يا از طريق تلفن124 در تمام اوقات مراتب شكايت خود را اعلام تا مورد رسيدگي قرار گيرد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا