پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال بانوان عشایری و روستایی منطقه 4 کشور یادواره شهیده صدیقه پهلوان شمسی به مدت 3 روز در میبد برگزار می شود.

در افتتاحیه این مسابقات که با حضور فرماندار میبد،بخشدار مرکزی میبد ، نائب رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری کشور ، مسئول هیات  ورزش های سنتی و بومی و محلی استان و... حضور داشتند ، فرماندار میبد ضمن خوشامد گویی و اشاره به نقش بانوان در اجتماع و خانواده گفت:برگزاری این مسابقات با نام شهیده صدیقه پهلوان شمسی با توجه به شخصیت وارسته ، متدین و با حیای وی جایگاه و ارزش این مسابقات را دو چندان می کند.

محمد رضا رجایی اظهار داشت : میبد قطب صنعت کاشی و آموزش عالی و یک شهر با قدمت تاریخ چندین هزار ساله است که دارای آثار دیدنی و تاریخی زیادی می باشد که امید است در مدت حضور در این شهرستان بتوانید از این آثار تاریخی نیز دیدن کنید.

این مسابقات در سالن 1200 نفره شهدا میبد و با حضور 14 تیم از 7استان : فارس ، هرمزگان ،سیستان و بلوچستان ،کرمان،خراسان جنوبی ، بوشهر و یزد به مدت 3 روز برگزار می شود که تیم هایی که مقام اول و دوم را کسب کنند به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

پنجمین دوره این مسابقات به همت بخشداری مرکزی میبد ، اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان میبد و بنیاد شهید برگزار می شود.

گفتنی است شهیده صدیقه پهلوان شمسی در انفجارهای تروریستی در کربلا به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا