" محمد اکبری" در ششمین دوره اردوهای تابستانی اردوگاه کشوری امام علی(ع) بنادک سادات در سال جاری از برنامه های این اردوگاه بازدید به عمل آورد .

بنا به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد همچنین در جمع 100 نفر دانش آموزان شرکت کننده در این دوره که از استان فارس به یزد سفر کرده بودند ضمن خوش آمدگویی به آنان اظهارداشت: انسان باید قدر لحظه لحظه زندگی خود را بداند و در جهت کمال جویی گام بردارد .

وی با بیان ویژگیهای یک  انسان موفق بیان داشت: اولین ویژگی انسان موفق ایمان و توکل به خداوند است و دومین ویژگی اعتماد به نفس است.

وی اراده،تلاش و کوشش، پشتکار، هدف، الگو پذیری و عبرت آموزی را از دیگر ویژگیهای انسانهای موفق برشمرد و افزود : شما دانش آموزان باید با بهره گیری از این ویژگیها پله های ترقی و پیشرفت را طی کنید و فردی اثرگذار در جامعه باشید .

شایان ذکر است اردوگاه امام علی(ع) تا پایان تابستان امسال پذیرای 700 نفر از دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی در 7 دوره خواهد بود و تا کنون دانش آموزانی از استانهای فارس ،کرمان ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، اصفهان و بشاگرد از برنامه های این اردوگاه استفاده نموده اند 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا