یزدفردا:به گزارش روابط عمومی فرمانداری،"غلامحسین دشتی"درنشست اداری امروز که با حضور مدیر کل سیاسی استانداری،امام جمعه احمد آبادو جمعی از روسای ادارت و ارگانهای دولتی اردکان که بمنظور تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی در محل سالن شهید حنیف، برگزارشدبا اشاره به تلاشهای صورت گرفته درحوزه های مختلف شهرستان اردکان گفت:مجموعه استان یزد ،رشد و پیشرفت اردکان را فزاینده و پرشتاب می داند و به نوعی پیشرفتهای این شهرستان بعنوان افتخارات استان یزد تلقی می شود.

     معاون سیاسی استاندار یزد با اشاره به محوریت اصل خدمت در چرخه مسئولیتها گفت:بسیاری از امور با مدیرت و نظارت کلان نظام جمهوری اسلامی و دولت بصورت شفاف درحال انجام است و اهمیت مسئولیتها،عزل و نصبها و انتصابات زمانی مشخص می شود که افراد برای خدمت به جامعه تمام توان خود را بکار گیرند و در این راه همه ظرفیتها و پتانسیلهای خود را وقف خدمت نمایند .

     وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پذیرش مسئولیت باعث سنگینی بار افراد است افزود:این بار سنگین ،امانتی است که از سوی مردم به دوش مسئولین نهاده می شود و هرچقدر مسئولیت حساس تر و خطیر تر باشد این امانت سنگین تر و به منزل رساندن آن نیازمند تعهد بیشتر می باشد .

      معاون استاندار در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات "محمد شاکر"معاون سابق فرماندار اردکان که در مدت کوتاه مسئولیت خود برای پیشبرد اهداف نظام و دولت قدمهای ثمر بخشی را برداشته اند،"کمال حلوایی"را مسبوق به سابقه ایثارگری و از خانواده معظم شهدا و دارای تجربه در زمینه خدمات وزارت کشور،بعنوان معاون فرمانداراردکان معرفی کرد.

     وی همچنین خدمات چندین ساله حلوایی در کسوت بخشدار مرکزی را ارج نهاده وبرای "محسن طالعی "بعنوان بخشدار جدید که دارای تجربه در زمینه عمران وفعایتهای بخشداری می باشد آرزوی توفیق کرد.

     فرماندار اردکان نیز اظهار امیدواری کرد که این تودیع و معارفه گامی در جهت تداوم خدمات دولت را رقم بزند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا