یزدفردا:نشست  استاني هم انديشي جوانان ايران اسلامي با حضور استاندار و نمايندگان ويژه رئيس جمهور در محل سالن همايش هاي حضرت باقر العلوم(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده"  در اين نشست دوران جواني را دوران تهديدها و فرصتها دانست.

وي با تاكيد بر اهميت جواني، از اين مقطع مهم حيات انسان با عناوين دوران ابتكار، پويائي و نشاط و ميل به تحول عظيم ياد كرد.

استاندار يزد گفت: با بيان اينكه توجه به قشر جوان همواره مد نظر مديريت ارشد استان مي باشد، افزود: برگزاري 70 جلسه با اقشار مختلف، 46 جلسه با نخبگان، 35 جلسه با هيئات مختلف، 40 جلسه با تشكل هاي دانش آموزي، 15 جلسه با مديران جوان و 10 جلسه با ورزشكاران در راستاي حمايت از جوانان و نخبگان انجام شده است.

عالي ترين مقام اجرائي استان در بخش ديگر سخنان خود، كسب رتبه اول كنكور سراسري در 18سال متوالي، ارتقاء سرانه ورزشي استان از 80 سانتي متر به 190 سانتي متر، رشد64 درصدي اماكن ورزشي، اختصاص بودجه 418 ميليارد توماني به حوزه مسكن، ايجاد 34 هزار شغل از سهميه 37 هزار نفري در سال 90، تاسيس اولين دفتر استاني بنياد نخبگان، پرداخت تسهيلات 6 ميليارد توماني به نخبگان و جذب و توزيع بودجه 27 ميليارد و 700 ميليون توماني به حوزه فرهنگ وهنر را به عنوان بخشي از اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم يادآور شد.

در اين جلسه تعدادي از جوانان برگزيده و نخبه به بيان مشكلات و راهكارهاي پيشنهادي در زمينه هاي مختلف پرداختند.

برگزاري جلسات مشترك نمايندگان سمن ها با استاندار ، بررسي طرح يكي از نخبگان در كارگروه توسعه بخش كشاورزي استان و حمايت ويژه از اشتغال جوانان و نخبگان در بخش كشاورزي، از مصوبات اين نشست بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا