یزدفردا:خيلي خوب است كه فوتبال مردم را سرگرم مي‌كند و براي آنها نشاط مي‌آورد، مردم عصبانيت خود را در فوتبال تخليه مي‌كنند و غم و شادي آنها با فوتبال رقم مي‌خورد. اگر فوتبال براي رشد اخلاق باشد ارزش مضاعف پيدا مي‌كند، فوتبال يك بازي است و تازه كل دنيا هم خودش بازي است. اگر ورزش فوتبال وسيله‌‌اي باشد كه ما بتوانيم اخلاقمان را درست كنيم و با پهلواني و صداقت كار كنيم براي ما خوب است و در اين صورت است كه هزينه كردن در آن ارزش پيدا مي‌كند.

ایسنا: مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه جشن اين باشگاه در ماه رمضان درباره بحث حق پخش تلويزيوني به ايسنا گفت: ما از ضرغامي مي‌خواهيم كه در ادامه توجهات خود به ورزش موضوع حق پخش فوتبال را حل كند و فدراسيون هم حق ما را بدهد. اصلاً حق پخش را بايد به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بدهند چرا كه بيشتر بازيهاي كه پخش مي‌‌شود مربوط به اين دو تيم است. با اين حال فدراسيون تا الان يك ريال هم بابت حق پخش به ما نداده است.


وي ادامه داد: خيلي خوب است كه فوتبال مردم را سرگرم مي‌كند و براي آنها نشاط مي‌آورد، مردم عصبانيت خود را در فوتبال تخليه مي‌كنند و غم و شادي آنها با فوتبال رقم مي‌خورد. اگر فوتبال براي رشد اخلاق باشد ارزش مضاعف پيدا مي‌كند، فوتبال يك بازي است و تازه كل دنيا هم خودش بازي است. اگر ورزش فوتبال وسيله‌‌اي باشد كه ما بتوانيم اخلاقمان را درست كنيم و با پهلواني و صداقت كار كنيم براي ما خوب است و در اين صورت است كه هزينه كردن در آن ارزش پيدا مي‌كند.


رويانيان درباره بخشيده شدن محروميت هواداران پرسپوليس براي بازي مقابل صباي قم گفت: خوشحالم كه كميته استيناف اين لطف را در حق هواداران ما كرد، احترام به هواداران، احترام به فوتبال است و فوتبال بدون تماشاگران معنا و مفهوم خود را از دست مي‌دهد. از مسئولان كميته استيناف تشكر مي‌كنم كه اين لطف را به هواداران ما كردند و از تماشاگران پرسپوليس هم مي‌خواهيم نه فقط سه، چهار هفته بلكه تا پايان ليگ صبر كنند و از تيم خود حمايت كنند.


وي درباره به وجود نيامدن حاشيه بر روي سكوها در بازي اخير پرسپوليس مقابل گهر و آرامش هواداران پرسپوليس، گفت: در اين موضوع باشگاه هيچ كاره است عزت، صلابت و ارزش ما بستگي به هواداران ما دارد، آنها هستند كه به باشگاه پرسپوليس شخصيت مي‌دهد خوشبتختانه امسال رفتار هواداران ما حرفه‌اي و اخلاق محور شده است كه اين مايه افتخار من، سرمربي تيم و بازيكنان است.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين درباره آخرين وضعيت امير عابدزاده گفت: ما مشكلي با باشگاه لس‌آنجلس نداريم و طي روزهاي آينده قرارداد عابدزاده را منعقد مي‌كنيم.


وي در ادامه درباره استعفاي فروزنده رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: فروزنده در بازي پرسپوليس مقابل گهر در ورزشگاه حضور داشت. شايد استعفاي او مورد پذيرش قرار گيرد اما فعلاً با هم در ارتباط هستيم و كار خود را در باشگاه دنبال مي‌كند.


خبرنگاري درباره‌ي اظهارات فتح‌الله‌زاده مبني بر استفاده‌ رويانيان از منابع دولتي پرسيد كه مديرعامل پرسپوليس پاسخ داد: آقاي فتح‌الله‌زاده! به خدا خودم هم كارت سوخت ندارم و ۲ سال است كه بنزين آزاد مي‌زنم، هيچ مقام دولتي هم نمي‌تواند يك ليتر خارج از سهميه بگيرد و عدالت رعايت مي‌شود، تخصص فتح‌الله‌زاده كري خواندن است اما ما او را دوست داريم.


ژوزه و رويانيان در مراسم جشن پرسپوليس

به گزارش ايسنا،‌ جشن باشگاه پرسپولیس تحت عنوان «شب سرخ دلدادگی با کریم اهل بیت» در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ مدیران ورزش کشور، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، مدیران سابق باشگاه، بازیکنان تیم پرسپولیس و اصحاب رسانه پنجشنبه شب در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا