تیم فوتبال استقلال تهران در دومین بازی خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2بر یک مغلوب تیم سایپا شد تا این تیم هم مثل پرسپولیس دچار حاشیه های زودرس شود.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس هم فصل گذشته وضعیتی را که ما در بازی با سایپا داشتیم تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.
امیر قلعه نویی در خصوص شکست تیم استقلال از سایپا و تشویق فرهاد مجیدی در این مسابقه تصریح کرد:‌ من از بعضی دوستان گله دارم. هرچند همه حق دارند نظرشان را بگویند اما متاسفانه بعضی از تماشاگران زود تصمیم گرفتند و معرفت را رعایت نکردند. این در حالی است که ما تازه هفته دوم لیگ هستیم و اتفاق خاصی رخ نداده است.
وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال تاکید کرد: ما دو بازی انجام داده‌ایم، اما حتی یک ریال هم نگرفته‌ایم. این در حالی است که تمام باشگاه‌های ایران به نسبت توانایی مالی خود درصدی از قراردادهای‌شان را پرداخت کرده‌اند. سوال من این است که آیا چنین برخوردی با تیم استقلال در هفته دوم که حتی یک ریال هم دریافت نکرده، صحیح است؟
سرمربی تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما در باشگاه ساختارسازی و چارچوب‌سازی می‌کنیم تا قداست پیراهن استقلال بالاتر برود و بازیکنان بدانند که این پیراهن ارزش دارد. حتی خود من به خاطر استقلال از بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران گذشتم و الان هم پشیمان نیستم اما باید بدانیم که چنین رفتاری با تیم استقلال ما را عقب می‌اندازد.
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: برای من جای تعجب دارد. پرسپولیس هم فصل گذشته چنین شرایطی را تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.
وی یادآور شد: من با استقلال 16 جام آورده‌ام و وقتی تیم نهم یا سیزدهم بود آن را تحویل گرفته‌ام. روی صحبت من به بعضی از طرفداران است که دارند زمان را از ما می‌گیرند. ما یک تیم آسیایی بسته‌ایم و مطمئنم با همدلی بچه‌ها به اهداف‌مان می‌رسیم. این کارها شاید ما را عقب بیندازد اما از هدف‌مان دور نمی‌کند.
سرمربی تیم استقلال که در برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا تشویق مجیدی خودجوش بوده است یا خیر، گفت:‌ من نمی‌گویم این تشویق‌ها خودجوش نبوده تا گناه کسی شسته نشود. طرفداران ما باید صبور باشند تا تیم ما شکل بگیرد. هنوز هم این اتفاق برایم عجیب است؛ چرا که ما از دقیقه 60 به بعد خوب بازی کردیم و حتی به سایپا گل زدیم. ما هنوز تا استقلال مدنظرمان فاصله داریم اما امیدوارم طرفداران واقعی استقلال از تیم حمایت کنند.
وی افزود: در تیمی که همه گذشت کرده‌اند و بازیکنانش کمتر از فصل گذشته قرارداد بسته‌اند چنین حرکت‌هایی جای تعجب دارد. به نظر می‌رسد خدای ناکرده انصاف بعضی کم شده که این اتفاقات رخ می‌دهد.
سرمربی تیم استقلال گفت: ما باید جوری باشیم که حتی مخالفان را موافق خود کنیم. این حق تماشاگران است که هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم. قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که «اگر استقلال مشکل مالی دارد پس چطور توانسته است جواد نکونام را جذب کند»؟ تصریح کرد: پول نکونام برای رضایت‌نامه بوده است و خود این بازیکن هنوز هیچ مبلغی را نگرفته است. ضمن اینکه مبلغ رضایت‌نامه هم در قالب چک پرداخت شده است. علی فتح‌الله زاده تمام تلاشش را به کار گرفته و از 24 ساعت، 22 ساعت فعالیت می‌کند تا برای باشگاه پول بیاورد اما هنوز هیچ مبلغی به مجموعه نیامده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا