یزدفردا :ائتلاف یاران دولت اسلامی یزد در تازه ترین حرکت خود بیانیه ای خطاب به مردم شریف یزد به شرح ذیل صادر نموده است   

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 
متوجه باشید که به چه کسی رای می دهید و چه کسی را انتخاب می کنید

رهبر فرزانه انقلاب


با سلام و احترام به محضر مردم عزیز ، غیور و سربلند یزد

باردیگر برگی از دفتر انقلاب ورق خورد و بابی از ابواب امتحان الهی گشوده گردید. فرشتگان الهی مامور شدند تا باز هم علی رغم کینه توزی ها و غرض ورزیهای شیاطین جبهه کفر و نفاق ، بذر حضوری گرم و پر شور را در پهنه سبز ایران اسلامی بپاشند و شما ملت عزیز را در راه تحقق حماسه ای دیگر ، یاری رسانند.

دقایق و ثانیه ها همچنان می گذرند. این برهه سرنوشت ساز هم به پایان خواهد رسید و این خوان گسترده نیز چونان تمامی سفره های پرفیض و برکت الهی ، عاقبت برچیده خواهد شد.

اهل غفلت همچنان بر طبل بی خبری خواهند کوبید و دیگر بار ، این اهل ایمان و آگاهی هستند که با شادی و نشاط ، پیروزی و توفیق دوباره خود را در عرصه تحقق اراده الهی و تقویت و تایید دولت کریمه اسلامی جشن خواهند گرفت.

اکنون برماست که با حضوری پرشور در صحنه انتخابات خبرگان و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، دین خود را ادا نموده و پای خود را از جرگه غافلان بیرون کشیم.

ائتلاف یاران دولت اسلامی نامی است که جمعی از خادمان همیشگی شما ، در امتداد فعالیتهای خود در راستای تحقق دولت عدالت محور اسلامی برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر یزد برگزیده اند .

ائتلافی که خود را خدمتگزار مردم شمرده و ایشان را ولی نعمتان خویش می داند.
ائتلافی که به ایمان ، آگاهی و تیزبینی مردم اعتقادی کامل و باوری قلبی دارد. ائتلافی که پیروزی در انتخابات از نگاه او ساحتی عظیم و میدانی مبارک برای انجام وظیفه و ادای تکلیف است .
ائتلافی که رهنمودها و توصیه های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را بدون چون و چرا ، محور حرکت خویش قرار داده و در راه تحقق آنها تا پای جان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

اکنون ائتلاف یاران دولت اسلامی در این برهه حساس ؛ بار دیگر شما عزیزان را به حضوری جدی و پر شور در صحنه انتخابات فراخوانده و در محضر شما مردم عزیز و سربلند یزد ، خاضعانه با خدای خویش عهد می بندد که همواره اصول فوق را سرلوحه حرکت خویش قرارداده و با توکل به خداوند متعال لحظه ای از عمل به مفاد آن غفلت نورزد . انشاء الله



والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

ائتلاف یاران دولت اسلامی

 

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا