نشست سرپرست فرمانداري بهاباد با رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان


بهاباد حسین زینلی خبرنگاریزدفردا:سرپرست فرمانداري بهاباد ساماندهي شايسته و سريع گلزار شهداي بهاباد را به عنوان نماد مقاومت و ايثار خواستار شد.


به گزارش روابط عمومي فرمانداري بهاباد نشست سرپرست فرمانداري بهاباد با رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان در محل فرمانداري بهاباد برگزار شد.


در اين جلسه سرپرست فرمانداري بهاباد ابتدا با اشاره به حديثي از پيامبر اکرم(ص) در خصوص اين که هيچ کار نيکي بالاتر از شهادت نيست، اظهار داشت: وقتي شهادت بالاترين فضل است خدمت در اين عرصه اهميت فوق العاده اي دارد.


"ابوالقاسم دهقان" سپس با بيان اين که کار در بنياد شهيد کاري دشوار ولي داراي اجر و ثواب بالايي است افزود: ارتباط با خانواده شهدا و ايثارگران روان شناسي و ادبيات خاصي را مي طلبد و بايد در ارتباط با اين عزيزان، با نهايت دقت و احترام برخورد کرد چرا که بسياري از موفقيت هاي جامعه مرهون جانفشاني هاي اين عزيزان است که تنها نماد مقاومت و ایثار می باشند.


وي همچنين ساماندهي شايسته و سريع گلزار شهداي بهاباد را به عنوان نماد مقاومت و ايثار خواستار شد.


در ادامه رئیس بنياد شهيد و امور ايثارگران بهاباد ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده و در دست اقدام اين اداره تازه تأسيس، به ساماندهی گلزار شهدای شهرستان اشاره نمود و اهداف این طرح را حفظ و احياء فرهنگ ايثار و شهادت و زنده نگهداشتن همت و بيداري ملت سرافراز ايران دانست.


"حسن اسلامی" با تأكيد بر شهيدپروري مردم بهاباد و حضور گسترده مردم در جبهه هاي حق عليه باطل افزود: شهرستان بهاباد داراي 156 نفر شهيد، 110 نفر جانباز (27 نفر بالای 25 درصد و 83 نفر زیر 25درصد) و 20 نفر آزاده در دوران هشت سال دفاع مقدس مي باشد که تحت پوشش این نهاد قرار دارند.


"

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا