حزب اعتماد ملی یزد، چه دشمنی و عداوتی با صدوقی دارد؟!

تخریب و بازی با شخصیت صدوقی، توسط حزب اعتماد ملی شاخه یزد

در مصاحبه با ایسنا منطقه یزد، رئیس جویای نام شورای مرکزی حزب نو پا اعتماد ملی یزد، حزبی که با تمام تبلیغات و هزینه های انجام گرفته، و چاپ مداوم فرم عضو گیری در بعضی ازجراید خاص محلی! بدلیل فوق سیاستمدار بودن و زیادی اعتبار و تجربه و معلومات داشتن رئیس محلی آن! نتوانسته پنجاه عضو در یزد جذب و جلب کند، در حالیکه حزب اعتماد ملی مرکزی وافی را بعنوان کاندیدای آن حزب در استان یزد معرفی کرده است، برای ابراز وجود و سر توی سرها درآوردن، از صدوقی خواست تا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کند!!

حالا رئیس شورای مرکزی حزب اعتماد ملی یزد، برای اینکه از قافله سیاست جدا نماند و خودی نشان دهد، از بی فکری و با بی سیاستی و بخاطر کینه و عناد، یک حرفی پرانده و برای ابراز وجود، یک اظهار نظری کرده است، خبرنگار سیاسی و عاقل ایسنا منطقه یزد، چرا با طناب این رئیس تب زده و خود بزرگ بین، داخل چاه شده است؟!

اگر قرار بدعوت و حمایت است، بسیار افراد سیاستمدارتر و باتجربه تر و باسوادتر و عاقلتر و محبوب تر از این با «بوی رئیسی غش کرده» در شهر و استان وجود داشته اند که ازصدوقی و دیگر علماء و شخصیت های سیاسی، برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان دعوت کنند، و اما مطرح کردن نام صدوقی، توسط حزب اعتماد ملی ده بیست سی  نفره یزد، جز توهین و تخریب و بازی با شخصیت صدوقی، چه نام و عنوانی می تواند داشته باشد؟

براستی کروبی! چرا اعتبار و آبروی خود را اینچنین بدست نونهال های کوچک  و تازه راه افتاده سیاست یزد داده است؟ نونهال هایی که یک روز شعار حمایت از هاشمی می دهند و یک روز علیه هاشمی شعار می دهند و یک روز دوباره باز به زیر چتر هاشمی پناه می برند! که یکروز مخالف صدوقی هستند و یک روز موافق صدوقی! که یکروز با سفید هستند و یک روز روبروی سفید! که یک روز موافق و همراه شورای هماهنگی اصلاح طلبان هستند و یک روز مخالف شورای هماهنگی! که امروز با کروبی و اعتماد ملی هستند و فردا...

یزد فردا، به نقل از ایسنا منطقه یزد، در کنار عکس تبلیغاتی کارگر! اینگونه نوشته است

حميد كارگر:حزب اعتماد ملي رسما از حجت‌الاسلام صدوقي نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد براي كانديداتوري در انتخابات خبرگان رهبري دعوت و حمايت كرده است

 

 

 

 

منبع:شوق دات كام

اخبار مرتبط در يزدفردا :





يزدفردا
 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا