تفاهم نامه همکاری بین سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در راستای توسعه و ترویج آموزه های قرآنی امضا شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ در راستای توسعه و ترویج آموزه های قرآنی و توجه ویژه به فهم معارف قرآنی و تدبر آن در جامعه اسلامی ، تفاهم نامه ای با حضور حجه الاسلام سلطانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد و محمدرضا پیرنیا مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد  به منظور برقراری جلسه دائمی تفسیر قرآن کریم با بیان دکتر محمدرضا شایق که در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار خواهد شد  جهت استفاده عموم به امضاء طرفین رسید.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حاشیه امضای این تفاهم نامه با بیان این که  درشهر یزد مفسر قرآن که بیان سلیس داشته باشد را نداریم ، تصریح کرد:  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آماده هر گونه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی را برای اجرای برنامه های فرهنگی در راستای توسعه و ترویج آموزه های قرآنی در  این شهر است.
 
محمدرضا پیرنیا ادامه داد: نماز خانه , مکان برگزاری جلسات و مهیا نمودن ملزومات آن ، اطلاع رسانی و... از دیگر ظرفیت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است که برای پیشبرد اهداف قرآنی  در اختیار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد  قرار داده می شود









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا