ماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از کاندید های پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا با ارائه برنامه منسجم چهار ساله خود شرایط بهتری را برای تشخیص و انتخاب هوشیارانه مردم فراهم آورند.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا، سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده منتخب مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خطاب به ثبت نام کنندگان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

« وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم »
افراد با ایمان، کارهای خود را با مشورت یکدیگر انجام می دهند.

((باسمه تعالی))

حضور ارزشمند افرادی از طیف های مختلف سیاسی و فکری در عرصه کاندیداهای شورای شهر و مشارکت و همراهی جریانات سیاسی و مردم در این عرصه سرنوشت ساز در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری، سال «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال » نامیده شده است، مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی است.
اینجانب ضمن قدردانی از حضور همه کاندیداها و تمامی گروهها و جریانات سیاسی که با احساس مسئولیت ،تکلیف ،تخصص و تجربه در صحنه انتخابات اعلام آمادگی نموده اند تا خود و برنامه هایشان در معرض انتخاب مردم قرار گیرند, صمیمانه تشکر می نمایم و بی شک این اقدام وظیفه دینی و ملی عزیزان بوده که قابل قدردانی و احترام است و برای همه ثبت نام کنندگان در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند بزرگ توفیق مسئلت می نمایم.
همچنین شایسته است کاندیداهای محترم در مرحله بعد با ارایه منسجم برنامه های چهار ساله خود برای حضور در شورای شهر شرایط بهتری را برای تشخیص و انتخاب هوشیارانه مردم فراهم آورند. امیدواریم با همراهی تمامی مردم و مسوولین شاهد استمرار خدمت رسانی به مردم خوب، نجیب و شایسته دارالعباده باشیم.

و من ا... التوفیق

سید ابوالفضل موسوی بیوکی
نماینده مردم شریف یزد و اشکذر

/ خبرنگار: سجاد جدیدی /

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا