پنجم فروردین ماه جاذبه های گردشگری شهرستان بافق میزبان معاون سازمان میراث فرهنگی و ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با پنجم فروردین ماه که در تقویم اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به عنوان " روز بافق " نامگذاری شده است معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان محلی از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان از جمله پارک تفریحی آهنشهر، میدان خان و کمپ های گردشگری بازدید کردند.

" فاطمه دانش یزدی" مدیرکل میراث فرهنگی و دبیرستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد در حاشیه این بازدید گفت: عامل اصلی توسعه گردشگری شناخت هویت و ایجاد باورعمومی در جامعه می باشد که خوشبختانه این موضوع در بافق شکل گرفته است و شهرستان بافق ظرفیت و پتانسیل جذب مستقیم گردشگران بین المللی را نیز دارد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در حاشیه این بازدیدها گفت: خوشبختانه شهرستان بافق در چند سال اخیر به سطح بالایی از ظرفیت های گردشگری رسیده است و مجموعه ای از امکانات سنتی و مدرن را در خود جای داده است که وجود هتل چهار ستاره، اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری ، کمپ های کویرنوردی و آثار تاریخی زیبا و منحصر به فرد از جمله ظرفیت های گردشگری این شهرستان می باشد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا