ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستاها در ایران اسلامی آغاز شده است و در این راستا اکثر مردم در این انتخابات یا نامزد انتخابات هستند یا طرفدار یکی از نامزدها و آن چیزی که مهم است تمام مردمی به نوعی معترض عملکرد نمایندگان خود در شوراهای اسلامی چه شهر و روستا هستند .

ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستاها در ایران اسلامی آغاز شده است و در این راستا اکثر مردم در این انتخابات یا نامزد انتخابات هستند یا طرفدار یکی از نامزدها  و آن چیزی که مهم است تمام مردمی به نوعی معترض عملکرد نمایندگان خود در شوراهای اسلامی چه شهر و روستا هستند .

علت چیست ؟را نه شوراییان می دانند نه مردم ؟تنها معترضند؟پس از پایان چهارمین دوره شوراها صدای اعتراض ها با توجه به فضای شبکه اجتماعی بیشتر به گوش می رسد .

هنرمندان با استفاده از هنر اعتراضشان را به گوش همه می رسانند نامزدین تمام هم غم خود را برای نواقص عملکرد شوراییان قبل گذاشته و شوراییان فعلی هم اکثر سکوت کرده تا از شوک این همه اعتراض خارج شوند و به تنهایی سپر همه اعضای شورا نشوند .

روسای شوراها که هیچ زمان به سخنگویان شورا اضهار نظر نمی دادند حالا تنها مجرای پاسخگویی شورا را سخنگو می دانند و نود درصد شوراییان هم تقصر را گردن شهرداران و دهداران می اندازند و می گویند بد عمل کرده است و خود هم به خیل معترضین به عمل کرد پیوسته اند .

سیاسیون هم تنها مجرای مطرح شدن خود را شورا می دانند و در تلاش هستند تا با ورود به شورا و استفاده از خان همیشه پهن شهرداری ها برای سیاست قبایی کلفت تر برای خود بسازند و همه در نهایت داد مردم را به سینه می زنند .

مستقلین حزبی را متهم به باندبازی در شورا می کنند وحزبی ها هم تمام راه حل را در تحزب می دانند و اتحاد کلمه شورا را در انتخاب لیست کامل خود می دانند .

حال باید دید مردم که نسبت به دوران گذشته از تحصیلات بالاتری برخوردارند و همچنین بواسطه شبکه های اجتماعی بیشتر از پشت پرده مسائل خبر دارند چه تصمیمی خواهند گرفت اما این نکته مهم برای کسانی که قبلا رای مردم را گرفته اند این است که مردم به صورت فامیلی و آشنایی رای خود را به صندوق ها خواهد انداخت و در نهایت با پراکندگی رای ها با 50 درصد قبلی می توان کرسی شورا را فتح کرد .

یزدفردا نیز بنوبه خود و به عنوان رسانه مخاطب محور سعی خواهد کرد از تمام مسائل موجود در شبکه های مجازی و اطلاعات ذخیره شده طی 12 سال حضور در عرصه اطلاع رسانی استفاده کرده و تمام اطلاعات خود را به مردم منتقل کند و امید به انتخاب بهترین ها در این عرصه داشته باشد تا یکقدم به فردای بهتر نزدیک شویم و تمامی گروهها و احزاب و مستقلین در یزدفردا جای خواهند داشت و بخش تبلیغات یزدفردا نیز به صورت مستقل آمادگی اطلاع رسانی برای حرف های تمامی نامزدین را دارد امید اینکه مردم خود بهترین انتخاب را انجام دهند تا در دوره بعد همه از شوراییان راضی تر شوند .

در همین راستا کمپین "اگر عضو شورای شهر بودم "با همراهی خیرخواهان یزدی در شبکه مجازی فعال شده است که تنها به شاخص های انتخابات و حضور نامزدهای مختلف می پردازد  و بحث های کمپین را در ادامه خبر های داغ منتشر خواهیم کرد .


به #کمپین_اگر_عضو_شورای_شهر_بودم بپیوندید  و با حضور اعضای فعلی شورا و اعضا آینده  نظرات خود را انعکاس دهیم انشالله
https://t.me/joinchat/AAAAAEJnHwjGKRKBPylPJA

انشالله

در خبرهای بعدی اسامی نامزدین را براساس اطلاعات غیر رسمی یزدفردا منتشر خواهیم کرد و منتظر خبر نامزدین ثبت نام کننده هم خواهیم بود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا