س.م.ا.مدرسي

یزدفردا "در پی انتشار مطلب " ظلم و جفایی که به هاشمی شد!!؟"نوشته شده توسط علی اصغر باقری  واگنش های مختلفی به یزدفردا منعکس شده است س.م.ا.مدرسي مطلبی پیرامون این موضوع نوشته اند که  با هم مرور می کنیم :

لقد جئت شیئافریا!

با توسل به فاطمه زهرا ,الگوی حلم وصبر وروشنگری در این بامداد ولادت مبارک ایشان دررابطه با نوشته پر از ابهام وپرسش ,به نوشتن چند سؤال نشسته ام!

١-با تاریخ دانان ومطلعان است که ارزیابی کنند که تا چه اندازه بهتان وافک است ودلائل ومستندات ان چیست ؟

2-فقط سخن حضرت امام را به یاد اورید که خود با قسم جلاله از صبحگاهان روز دستگیری در کناره های کویر وبیابان.میان قم وتهران گفتند که به خدا نترسیدم!

اری فالله احق ان تخشوه ان کنتم مؤمنین!

حالا تصور بفرمایید که ندا وعملش با حدود چهل سال پیش از پیروزی انقلاب که در پیام به یزدیها نوشت:

ان تقومولله مثنی وفردا

پی نوشت:

فَأَتَتْ بِهِ قَوْمَهَا تَحْمِلُهُ قَالُوا یَا مَرْیَمُ لَقَدْ جِئْتِ شَیْئًا فَرِیًّا

کودک را برداشت و نزد قوم خود آورد گفتند: ای مریم، کاری قبیح کرده ای

 

أَلَا تُقَاتِلُونَ قَوْمًا نَكَثُوا أَیْمَانَهُمْ وَهَمُّوا بِإِخْرَاجِ الرَّسُولِ وَهُمْ بَدَءُوكُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ أَتَخْشَوْنَهُمْ فَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَوْهُ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ ﴿۱۳﴾
چرا با گروهى كه سوگندهاى خود را شكستند و بر آن شدند كه فرستاده [خدا] را بیرون كنند و آنان بودند كه نخستین‏ بار [جنگ را] با شما آغاز كردند نمى ‏جنگید آیا از آنان مى‏ ترسید با اینكه اگر مؤمنید خدا سزاوارتر است كه از او بترسید (۱۳)


قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی‏ ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا ما بِصاحِبِکُمْ مِنْ جِنَّةٍ إِنْ هُوَ إِلاَّ نَذیرٌ لَکُمْ بَیْنَ یَدَیْ عَذابٍ شَدیدٍ

46) به مشرکان بگو: من شما را فقط یک پند مى دهم و بدان توصیه مى کنم، و آن این که به خاطر خدا، دو تا دو تا، یا یکى یکى به پا خیزید، آن گاه درباره پیامبر بیندیشید. هیچ نوع جنونى دامنگیر او نیست. شما او را خوب مى شناسید; سال ها همراه و همنشین شما بوده است. او جز پیامبرى نیست که پیش از فرارسیدن عذابى سخت، شما را از آن بیم مى دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا