پشت صحنه وبخش های جذاب گفت و گوی یزدفردا با اجرای مجری محبوب یزدی عباس گلرسان با مهندس عظیمی زاده شهردار یزد

یزدفردا"براساس روند رو به رشد فضای رسانه ای کشور و همچنین فضای مجازی و نیازهای مخاطبان به فضای جدید براساس تکنولوژی روز Tیزدفردا تلاش خود را برای تغییر چهره ظاهری سایت در سال گذشته  و استفاده از امکانات چند رسانه ای در اطلاع رسانی انجام داد .

  در همین راستا با همراهی گروهی از فنی ترین افراد متخصص در این زمینه اولین قدم خود را با برنامه ای در قالب "رودررو" آغاز کرده وامیدواریم با استفاده از نقطه نظرات مخاطبان فردایی در روند رو به رشد آن گام برداریم .

در اولین گفتگو "رودررو" به سراغ مهندس عظیمی زاده شهردار یزد رفتیم تا در یک گفتگوی خودمانی سئوالاتی که مخاطبان فردایی در قالب فراخوان پایگاه خبری یزدفردا به ما امانت سپرده اند طرح و پاسخ های ایشان را مخاطبان اصلی خود برسانیم .

در این جا لازم است از اساتید محترم سینما و تلویزیون که در این راه همراه و یاور ما شده اند تشکر کرده و همچنین از همراهی استاد عباس گلرسان مجری محبوب و دوست داشتنی که در زمینه تهیه کنندگی بسیاری از تولیدات تلویزیونی کارنامه درخشانی دارزد نیز تشکر خاص داشته باشیم .

تشکر کرده و امیدواریم با رفع کمبودهای احتمالی و بکاربستن نقطه نظرات مردمی در جهت تولیدی مخاطب محور گام برداریم و این میسر نمی شود مگر با حمایت معنوی فرداییان !

گزارش کوتاه بخش های مختلف اولین گفتگوی" رودررو "در یزدفردا  و گزارش تصویری از پشت صحنه وبخش های جذاب گفت و گوی یزدفردا با اجرای مجری محبوب یزدی عباس گلرسان با مهندس عظیمی زاده شهردار یزد
پخش كامل گفتگو به زودي در سايت يزد فردا و كانال رو در رو منتشر خواهد شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا