نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم فجر باید به نمایش فیلم هایی در رابطه با انقلاب بپردازد، گفت: جای فیلم‌های انقلابی در جشنواره فیلم فجر خالی است.
آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به اینکه جشنهایی که در کشورهای مختلف گرفته می شود، متفاوت هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تحول بزرگ و عظیمی بود که در دنیا و به ویژه در عالم اسلام بعد از 1400 سال به وقوع پیوست که بدون عنایت خداوند متعال امکان وقوع نداشت.
وی به تلاش‌هایی که آمریکا برای از بین بردن انقلاب داشت اشاره کرد و گفت: اقداماتی که دشمنان انقلاب انجام دادند به حدی بود که در هر انقلاب دیگری امکان پابرجا ماندن وجود نداشت ولی در انقلاب اسلامی ایران، به دلیل کمک‌های خداوند، بر استواری مردم و نظام اسلامی ایران افزوده شد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه تمام دنیا با انقلاب ایران مخالف بود، گفت: الان هم تمام کشورهای قدرتمند جهان با انقلاب مخالف هستند به ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها با ماهیت انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند چرا که می‌دانند اگر "الله‌اکبر" در ایران نهادینه باشد، آنها یک روز هم آرامش ندارند.
ناصری با تاکید بر اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها در حال تلاش برای گرفتن شعار "الله‌اکبر" از ملت ایران هستند، گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در ارتباط با انقلاب و ایام الله دهه فجر باید به آن توجه صورت گیرد، تبیین اهداف و ماهیت انقلاب برای نسل جوان است.
امام جمعه یزد مقایسه دستاوردها و وضعیت قبل و بعد از انقلاب را ضروری دانست و گفت: باید جوانان از وضعیت پیش از انقلاب آگاهی لازم داشته باشند و آن را با وضعیت فعلی خود مقایسه کنند.
وی به جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: فیلم‌هایی که در این جشنواره به مردم نمایش داده می‌شود هیچ ارتباطی به انقلاب ندارد در حالی که باید این جشنواره به فیلم‌های انقلابی و معرفی انقلاب اختصاص پیدا کند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد به ضرورت فعالیت‌های انقلابی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: حرکت‌های متعددی که امام و انقلاب داشته، آیات قرآنی و معرفی دستاوردهای انقلاب باید به صورت ویژه در شبکه‌های اجتماعی انجام شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا