یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي شهرستان بافق در جمع مسئولان و مديران انتظامي شهرستان گفت: بهره برداري صحیح شهروندان از بسترهاي فضاي مجازي از اهداف پلیس است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "فرهادبيگلري" در جمع مسئولان و مديران فرماندهي انتظامي شهرستان گفت: برنامه هاي فرهنگي و جلب مشارکت عمومي و ارتقا سطح دانش و آگاهي شهروندان در استفاده صحيح از فضاي مجازي در راستاي توسعه نظم و امنيت اجتماعي يکي از اهداف پليس است.

وي با اشاره به موثر بودن بهره برداري از بسترهاي فضاي مجازي در اجراي مأموريت هاي پليس، تصريح كرد: در اين زمينه استفاده از ظرفيت ديگر دستگاه هاي دولتي در راستاي اطلاع رساني و افزايش سطح آگاهي شهروندان در جهت کاهش و پيشگيري از جرايم نيز تأثير به سزايي دارد.

بیگلری افزود: استفاده از ظرفيت فضاي مجازي در ارائه برنامه هاي آموزشي و پيشگيرانه بسيار اثر گذار و کم هزينه مي باشد و ما بايد با تعامل و مشارکت ادارات و سازمان هاي دولتي در جهت آگاهسازي عمومي در برابر تهديدات فضاي مجازي اقدام كنيم.

فرمانده انتظامي شهرستان بافق با اشاره به کاهش هزينه ها و گسترش روزافزون کاربران و مخاطبان در فضاي مجازي، آن را هم فرصت و هم تهديد دانست و اظهار داشت: ما از اين علم و فناوري بعنوان يک فرصت در راستاي ماموريت هاي پليس استفاده كنيم./30دیماه

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا