یزدفردا :مهدی کاشفی‌زاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: اعضای شورای شهر یزد در تمام امور از شهرداری حمایت لازم را انجام دادند و حمایت‌های خود را ادامه می‌دهند.

یزدفردا :مهدی کاشفی‌زاده  در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: اعضای شورای شهر یزد در تمام امور از شهرداری حمایت لازم را انجام دادند و حمایت‌های خود را ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل این حمایت‌ها و اقدامات هم اعضا توقع دارند که شهرداری نسبت به پروژه‌های مصوب و قولهایی که به مردم داده می‌شود به نحو احسن توجه داشته باشد و آنها را اجرایی کند.

کاشفی‌زاده خاطرنشان کرد: در بازدیدی که چند سال قبل از بازار خیابان قیام انجام شد، یکی از مشکلات اصلی این بازار، نبود سرویس بهداشتی عمومی مطرح شد که مشکلات بسیاری را برای مردم بوجود آورده بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در این بازدید قول داده شد که مشکل سرویس بهداشتی بازار مرتفع شود ولی با وجود گذشت زمان زیادی، هنوز این اقدام انجام نشده است.

وی افزود: این موضوع سبب شده که بازاریان نسبت به قولهایی که اعضای شورای شهر و شهردار یزد می‌دهند بدبین شوند و اعتمادی که باید داشته باشند کاهش پیدا کرده است.

کاشفی‌زاده اظهار داشت:برای این منظور زمینی در کنار پارکنیگ ملااسماعیل وجود دارد که می‌تواند به عنوان کاربری سرویس عمومی در نظر گرفته شود و پس از ساخت در اختیار مردم قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: دیروز در پارک بزرگ شهر حضور مردم شهر یزد بسیار گسترده بود و مردم برای گذران اوقات فراغت خود به این محلها مراجعه کردند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال مردم از پارکها خوب است ولی امکانات آنها به ویژه در پارک بزرگ شهر قدیمی است و باید برای رفاه حال مردم نسبت به تعویض و استانداردسازی آنها اقدام شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا