سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: سازمانهایی که در شهرداری یزد متولی امور مرتبط با فرهنگ هستند، تبدیل به معاونت فرهنگی شهرداری شوند.

عزت یادگار  در نشست علنی شورای شهر یزد به ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی توسط شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از لازمه‌های کار شهرداری یزد، توجه به مباحث فرهنگی به عنوان مهمترین نیاز روز مردم جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته خدمات خوبی توسط شهرداری یزد در زمینه مباحث فرهنگی انجام شده و رویکرد به سمت توسعه و تقویت هرچه بیشتر این فعالیت‌ها است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی که شهرداری انجام می‌دهد با توجه به اینکه به صورت حمایتی و مشارکت با ادارات مختلف است، به صورتی که انجام می شود دیده نمی‌شود.

یادگار ادامه داد: به نظر می‌رسد که لازم است چند سازمانی که در شهرداری یزد وجود دارند و مباحث آنها مرتبط با بحثهای فرهنگی است، در قالب یک معاونت تجمیع شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که فرد مناسبی در راس این معاونت قرار گیرد، می‌تواند عملکرد سازمانهای زیرمجموعه خودش را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در این صورت در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین تجمیع بودجه‌ها در این زمینه مشکل کمتری وجود دارد و می‌توان به برنامه‌هایی از این دست بهای بیشتری قائل شد.

یادگار بیان کرد: تعدد سازمان‌هایی که موضوع آنها مرتبط با مباحث فرهنگی است به نوعی از انجام کارهای بزرگ و تاثیرگذار در مباحث فرهنگی مردم جامعه جلوگیری می‌کند و فعالیت‌ها را به صورت پراکنده و کم تاثیر جلوه می‌دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا