یزدفردا"رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی این شورا، با تبریک آغاز امامت حضرت مهدی عج و سالروز ازدواج مبارک حضرت محمد ص و حضرت خدیجه س اظهار امیدواری کرد: زندگی این دو بزرگوار برای همه ما الگویی باشد و جوانان هم به سمت ازدواج های صحیح حرکت کنند.

گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد -وی در ادامه یادآور شد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد به مبحث مسائل خانواده بیشتر توجه نماید و در این زمینه با دعوت از کارشناسان و خانواده ها به این مبحث به طور عمیق پرداخته شود  و در جهت استحکام بنیان خانواده و کاهش طلاق گام های موثرتری برداشته شود.

مهدی کاشفی زاده عضو شورای اسلامی شهر یزد در سخنان پیش از دستور خود به نبود سرویس بهداشتی در خیابان قیام اشاره و افزود: سال گذشته بازدیدی از خیابان قیام انجام شد و بازاریان نسبت به نبود سرویس بهداشتی در این محدوده اعتراضاتی را داشتند و قولهایی هم از جانب اعضای شورا داده شد که متاسفانه به این قولها هنوز جامع عمل پوشانده نشده است.

وی با اشاره به این که سرویس بهداشتی در این خیابان از ضروریات می باشد،گفت: یک قطعه زمین در مجاور پارکینگ ملا اسماعیل قرار دارد که می توان به عنوان سرویس بهداشتی در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

همچنین وی از شهردار خواست تا با توجه به استقبال گسترده شهروندان از پارک بزرگ شهر ،  وسایل ورزشی مجهز تر دراین پارک نصب شود.

شهردار یزد در این جلسه ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت محمد ص و حضرت خدیجه س به اجرای طرح کف سازی و پیاده رو سازی در خیابان قیام اشاره کرد وتصریح کرد: بحث اجرای طرح پیاده رو سازی  در خیابان قیام چندین سال است که مطرح شده و به یاری خدا امسال توسط شهرداری یزد اجرا شد و قطعا این طرح در آینده مورد استقبال قرار خواهد گرفت و تلاش شبانه روزی انجام می شود تا این طرح تا 15 بهمن ماه تحویل داده شود.

وی با بیان این نکته که با اجرای طرح پیاده رو سازی درخیابان قیام این مسیر مسدود نخواهد شد گفت: هم اکنون هم این مسیر باز است و خودروها از کنار طرح به صورت رفت و برگشت در حال تردد هستند و به هیچ وجه این خیابان حتی در زمان اجرای طرح بسته نخواهد شد.

عظیمی زاده در این زمینه خواستار همکاری بازاریان این مسیر  با شهرداری شد و اظهارداشت : اگر همکاری و همدلی بین بازاریان و شهرداری در زمان اجرای طرح ادامه داشته باشد انشاالله پیشرفت کار هم بسیار خوب خواهد شود و در زمان مقرر این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

همپچنین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد موضوع تشکیل معاونت فرهنگی شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا مقرر گردید برای این سازمان یک مدیر عامل انتخاب و زیر نظر مستقیم شهردار انجام وظیفه نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا