به گزارش یزد فردا ، محمدرضا عظیمی‌زاده صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و شهرداری با مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به وضعیت ترافیک شهر یزد اظهار داشت: وضعیت فعلی با توجه به وسعت و جمعیت شهر یزد مناسب نیست و باید بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه راه‌های دسترسی‌ به کمربندی یزد باید به شکل جدی‌ترین مورد بررسی قرار گیرد، افزود: البته پیش از این موضوع راه‌های دسترسی به کمربندی یزد در کارگروه پدافند غیرعامل مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی نیز در این زمینه اتخاذ است.

عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا در صورت بروز مشکل، به راحتی امکان تخلیه شهر از طریق راه‌های دسترسی به کمربندی فراهم باشد.

شهردار یزد عنوان کرد: راه‌های دسترسی فعلی بعد از هماهنگی و نشست‌های مختلف ایجاد شد و طرح‌هایی که هم‌اکنون به مرحله اجرا درآمده، در راستای همکاری با اداره راه و شهرسازی استان بوده است.

عظیمی‌زاده با تاکید بر اینکه خواستار اجرای طرح‌های ایمن و خوب هستیم، عنوان کرد: شهرداری یزد آمادگی دارد تا در زمینه رفع مشکلات حوزه راه‌های درون شهری یزد هرگونه همکاری را با دستگاه‌های مرتبط در راستای رفع نیازهای شهری داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا