چگونگی تشکیل کمیسیون ها به خصوص کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد از سوی خانم امینی اصیل در برنامه رادیویی صدای شهر تشریح شد.

 ملیحه امینی اصیل در برنامه رادیویی صدای شهر با برشمردن کمیسیون های شورای اسلامی شهر یزد اعم از برنامه و بودجه، عمران و ترافیک، فرهنگی اجتماعی و ورزشی، خدمات شهری، تحول اداری و کمیسیون نظارت و پیگیری، نحوه تشکیل کمیسیون ها را تشریح کرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورا خاطرنشان کرد: سالی یکبار با رأی گیری بین اعضاء، رئیس هر کمیسیون انتخاب می شود و نماینده هر کمیسیون جهت عضویت کمیسیون نظارت و پیگیری معرفی شده که این نمایندگان به اضافه رئیس شورای اسلامی شهر، کمیسیون نظارت و پیگیری را تشکیل می دهند.

وی در خصوص وظایف کمیسیون نظارت و پیگیری نیز گفت: بدیهی است مهم ترین و اساسی ترین وظیفه هر نهاد، نظارت و پیگیری می باشد و طبیعی است شورای اسلامی شهر هم جهت نظارت بر حسن اجرای مصوبات، طرحهای مصوب و اقدامات انجام شده بر روی طرح های مذکور، همچنین کسب اطلاعات از چگونگی فعالیت سازمانهای وابسته به شهرداری، اقدام به تشکیل این کمیسیون نموده است.

امینی اصیل علاوه بر این، با ستودن همکاری خوب شهرداری با کمیسیون نظارت و پیگیری، از ایجاد مسیر، از طرف تیپ الغدیر به سمت میدان میوه و تره بار و رفع مشکل آسانسور پلهای عابرپیاده به عنوان نمونه هایی از این همکاری نام برد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد بازدید از محلات، جهت رفع مشکلات مردم به صورت هفتگی یا 15 روز یکبار را از برنامه های سالجاری شورای اسلامی شهر ذکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا