رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد به همراه مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار و چند تن از معاونین و کارشناسان ، از آبنمای پارک باغ ملی واقع در میدان آزادی بازدید کردند.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در حاشیه بازدید از آبنمای پارک باغ ملی گفت: وجود آبنماها بخصوص در شهر گرم یزد می‌تواند نقش موثری در ارتقای نشاط و شادابی شهروندان ایجاد کند و خوشبختانه با پیگیری های مستمر شورای اسلامی شهر یزد این آبنما راه اندازی شد که در نوع خود جلوه زیبایی به سیما و منظر شهر مي بخشد.

گفتنی است که این آبنما  در مساحتی حدود 360 متر مربع اجرا گردیده که دارای حوضچه مخفی به عمق حدود 130 سانتی متر بوده و با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ششصد میلیون ریال راه اندازی گردیداست .

همچنین در ادامه حاضرین با حضور در میدان حضرت آیت الله خاتمی، از نزدیک در جریان فعالیت عمرانی  این پروژه ومیزان پیشرفت آن قرار گرفتند.

در این بازدید مشکلات موردبحث قرار گرفت که به گفته مهندس توحیدی فر مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری، به علت نبود میلگرد کافی پروژه متوقف شده است و در ادامه با پیگیری های رئیس شورای اسلامی شهر یزدو شهردار محترم، مشکل کمبود میلگرد برطرف و مقرر گردید هرچه سریعتر عملیات عمرانی آن آغاز شود.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم در این بازدید ضمن تشکر وقدردانی  از صبر و بردباری رانندگان عزیز و  مردم منطقه  که در طول اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح میدان آیت ا... خاتمی سختی ها و مشکلات را تحمل نمودند  ابراز امیدواری نمود: با بهره برداری از این مسیر، مشکلات رفت و آمد اهالی محترم محله های حسن آباد، خیابان حضرت مهدی (عج) ، مریم آباد، ساکنین بلوار مدرس ودهه فجر  مرتفع شود.

گفتنی است عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان آیت الله خاتمی که مسیر بلوارهای دهه فجر و مدرس را به هم متصل می کند  از ابتدای بهمن ماه شروع شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا