در دویست و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورا رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در زمینه نامگذاری سال95 به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل اظهارامیدواری کرد: انشاالله با استفاده از الگو های ارزشمندی که داریم بتوانیم به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشیم.

حجت الاسلام زارع تصريح كرد: امسال آغاز آن تولد حضرت زهرا(س) می باشد و پایان این سال هم با میلاد مبارک حضرت زهرا(س) پایان می یابد و میتوان درس اقتصاد مقاومتی را از زندگی این بانوی بزرگ عالم یادبگیریم چون سراسر زندگی حضرت زهرا(س) پرازسختی بوده و ایشان با شرایط سختی که دشمنان اسلام فراهم کرده بودند اقتصاد زندگی را اداره و مدیریت می کردند.

وی یادآور شد: در خصوص اقدام و عمل مسئولیت ما سنگین تر می شود و باید در سال جدید با تجدیدنظری درکارهای گذشته انگیزه ای مضاعف داشته باشیم تا مشکلات مردم حل شود بازدیدهای هفتگی باید در هرهفته وجود داشته باشد حتی اگر مشکلات وجود نداشته باشد .

رئیس شورای اسلامی شهر یزد  در ادامه افزود: نامگذاری سال ۱۳۹۵ به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، نقشه راه دولت، مردم و دستگاه‌های اجرایی و حکومتی در کشور است تا با تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها، ایران به جایگاه اقتصادی مناسب نزدیک‌تر شود.

مرتضی شایق یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز سال جدید به سالروز قیام مردم یزد در روز دهم فروردین ماه اشاره و افزود: در این روز مردم شهر یزد به پشتیبانی انقلاب به خیابانها آمدند و خون خود را در این راه اهداء کردند و باید به این روز توجه خاصی شود و این ارزشها به نسلهای بعدی انتقال یابد.

همچنین دیگر اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم ضمن تبریک سال جدید و ایام مبارک میلاد حضرت زهرا(س) توجه به منویات مقام معظم رهبری را لازمه پیشرفت کشور دانستند و بر عزم جدی برای حل مشکلات شهر در سال جدید تاکید کردند.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر یزد از مهندس محمدرضاعظیمی زاده شهردار یزد به علت پاکیزگی و زیبایی شهرو خدمات مناسبی که شهرداری به مسافران در ایام نوروز ارائه داد  تشکرکردند.

شهردار یزد هم در این جلسه ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر یزد در زمینه تصویب بودجه سال95 شهرداری گفت: امسال شرایط مناسبی در بافت تاریخی برای گردشگران فراهم شد به گونه ای که گردشگران را به ماندن در یزد تشویق کرد.

مهندس محمدرضا عظیمی زاده با اشاره به اقدامات شهرداری در زمینه مرمت و بازسازی بافت تاریخی افزود: به زودی عملیات کف سازی و بازسازی  در خیابان امام و خیابان قیام آغاز خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا