یزدفردا"اعضای شورای اسلامی شهر یزد در جلسات و کمیسيون‌های مختلف شورا که با حضور شهردار و معاونین سازمانهای مربوطه برگزار شد، بررسی لایحه بودجه پيشنهادي سال 95 شهرداری را در دستور کار قرار دادند.

رقم بودجه پیشنهادی شهرداری یزد در لایحه ارائه شده به شورای شهر حدودچهار هزار میلیاردریال بود که کلیات این لایحه با افزایش552 میلیارد ریالی رقم بودجه در مجموع با چهار هزارو پانصدو پنجاه و دو میلیارد ریال ، به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در حاشیه تصویب بودجه سال 95 شهرداری اظهار داشت: عمده درآمدهای شهرداری در سال آینده از محل درآمدهای ناشی از عوارض شهرداری، عوارض صدور پروانه ساختمانی، سهم ارزش افزوده، تسهیلات بانکی و مشارکت بخش خصوصی در پروژه های عمرانی شهرداری خواهد بود.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع اظهاراميدواري كرد: با ظرفیت خوبی که در یزد برای جذب مشارکت بخش خصوصی وجود دارد و با پیگیری جدی شهرداری در این خصوص شاهد تحقق منابع مالی از این محل فراتر از آنچه که در بودجه پیش بینی شده باشیم.

وی توجه به عمق محلات، آسفالت معابر، احداث پارک و فضای سبز، توجه به چهره و منظر شهری و بافت تاريخي را  از مهمترین اولویت‌های شورای اسلامی شهر یزد در تصویب بودجه 95شهرداری دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا