به گزارش یزدفردا"شهردار یزد با صدور پیامی شهادت آتش نشان فداکار "مسعود تیموری " را به خانواده این شهید ، جامعه آتش نشانان و خانواده بزرگ شهرداری یزد تسلیت گفت .

متن پیام شهردار یزد که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خود می بالد که همچنان در این دنیای وانفسا که انسانیت رنگ باخته است ، به تاسی از آیین مقدس اسلام ، فرهنگ ایثار ، جانفشانی و انسانیت در آن زنده و پویاست و هرازگاهی در گوشه گوشه این خاک سرافراز ، افرادی با نثار جان خویش ، موجبات آرامش و امنیت به همنوعان را فراهم می آورند.

خبر تاسف بار و تالم برانگیز شهادت آتش نشان مسعود تیموری همکار فداکار ،ایثارگر و ازجان گذشته سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری یزد همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) که دل هر هموطنی خصوصا مردم همیشه قدرشناس شهر یزد را اندوهگین وخانواده بزرگ شهرداری را داغدار کرد .

حماسه و جان فشانی شهید تیموری عزیز و وظیفه شناسی او بار دیگر ثابت کرد روحیه جهاد و ایثار همیشه در دل مردمان کویر سرزنده و پویاست و جوانان ایران اسلامی همیشه و در همه حال آماده ایثار و از خودگذشتگی هستند .

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده ،همسر صبور وفداکار ودو فرزند این عزیز سفر کرده ، این مصیبت را به خانواده ایثارگر آتش نشانان وخانواده بزرگ شهرداری ومردم قدرشناس شهر یزد تسلیت گفته و ضمن طلب صبر از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان وامید داریم روح بلند شهید تیموری در بالاترین مراتب بارگاه قدسی پروردگار ، همنشین با صالحان و پاکان عالم باشد.

محمد رضا عظیمی زاده

شهردار یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا