یزدفردا "شهردار یزد با صدور پیامی با تبریک به منتخبین مجلس خبرگان وشورای اسلامی از حضور حماسی و پرشور مردم شهر یزد در انتخابات مجلس وخبرگان تشکر کرد .

مهندس عظیمی زاده شهردار یزد در در این پیام آورده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

صحنه حماسی و پرشور انتخابات هفتم اسفند ایران اسلامی آزمون خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پر امید ایران اسلامی و جلوه حضور مردم در تعیین سرنوشتشان را با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رساند. این حضور حماسی ملت، پیوندی دوباره با نظام مقدس جمهوری اسلامی واعلام وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی و نمایش تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بود.

جا دارد در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان عزیز خصوصا همشهریان قدرشناس دارالعباده باشیم. اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را به ملت سلحشور ایران بالاخص مردم فهیم شهر یزد تبریک بگوییم.

در پایان ضمن تبریک صمیمانه به منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی ،حضرت آیت الله وافی ومهندس سید ابوالفضل موسوی بیوکی از یکایک دست اندرکاران برگزاری دو انتخابات مهم و همچنین کاندیداها و طرفداران آنها که با رعایت حقوق شهروندی، خدمتگزاران خود در شهرداری را یاری کردند و از تلاش آنها که با حضور مسئولانه خود زمینه خلق این حماسه با رعایت حقوق شهروندی را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می نمایم .

محمد رضا عضیمی زاده

شهردار یزد

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا