یزدفردا:یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به شکست مطلق اصولگرایان در انتخابات تهران، گفت: دلیل چنین اتفاقی مشخص است. تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است و رای آوری این افراد نیز نشان دهنده همین مساله است. 


جعفر شجونی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ درباره نتیجه انتخابات اخیر مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اعلام کرد: در حال حاضر تهران نیستیم و برای انجام سفری به شمال کشور رفته‌ام. خیلی در جریان نتایج آرای انتخابات جز مسائل کلی قرار ندارم. لذا بر اساس آنچه می‌دانم و شنیدم فکر می‌کنم در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک عزمی از سراسری کشور برای حضور در انتخابات شکل گرفت و در ‌‌نهایت نیز نتیجه به پیروزی حداکثری اصولگرایان ختم شد. 

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اینکه تمامی کرسی‌های تهران در بهارستان به لیست امید تعلق گرفت و حتی سرلیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان از رسیدن به بهارستان ناکام ماند، گفت: بنده از این اتفاق مطلع هستم و البته دلیل چنین اتفاقی نیز مشخص است. تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است و رای آوری این افراد نیز نشان دهنده همین مساله است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا