فرماندارمیبد با تشریح وظایف نمایندگان فرمانداری در انتخابات گفت: وظیفه نمایندگان فرمانداری در برگزاری انتخابات سالم بسیار حساس و سنگین است.

فرماندارمیبد افزود: نمایندگان فرمانداری در انتخابات باید با اصل تعامل با هیئت نظارت و بازرسی، بر حسن اجرای روز رأی‌گیری در همه صندوق‌ها، نظارت کامل و جامع داشته باشند.

 حسین فلاح بابیان اینکه یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اصل حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: به همین خاطر هم بدخواهان نظام سعی می‌کنند سیمای ایران و حضور میلیونی ملت پای صندوق‌های رأی را در جهان کمرنگ جلوه دهند.

فلاح بر اصل رعایت قانون در انتخابات از سوی هیئت‌های نظارت و بازرسی تأکید کرد و گفت: باید با مشورت و تعامل میان نمایندگان فرمانداری، هیئت نظارت، بازرسی و نمایندگان کاندیداها پای صندوق رأی از آسیب به رأی مردم جلوگیری شود.

وی تأکید کرد: ازآنجاکه انتخابات بر اساس ستاد انتخابات کشور از ساعت 8 صبح هفتم اسفند برگزار می‌شود و معمولاً تا ساعت 22 ادامه دارد در صورت تمدید انتخابات باید روند خود را ادامه و به‌هیچ‌وجه قبل از اعلام رسمی نباید هیچ صندوقی باز و شمارش شود.

فرماندارمیبد رقابت این دوره از انتخابات را بسیار نفس‌گیر و تنگاتنگ خواند و بابیان اینکه به‌هرحال انتخابات در ایران اسلامی نماد دمکراسی دینی است که ملت بزرگ ایران سرنوشت خود را در هفتم اسفندماه تعیین خواهد کرد گفت: حضور 18 نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد باعث رقابت تنگاتنگ در این حوزه شده است و آنچه مهم است رعایت مر قانون در انتخابات است تا خدشه‌ای‌ به رأی مردم وارد نشود.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا