یزدفردا"تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر به منظورتعامل و همکاری فرهنگی دوشهرکاشمر ویزد، با حضور در جلسه شوراي اسلامي شهر يزد با اعضاي شورا ديدار و گفتگو كردند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن خوش آمدگویی به اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر و تبریک ایام الله دهه فجراظهار اميدواري كرد: این گونه نشست ها بتواند در زمینه حل مشکلات و معضلات  فرهنگی کمک شایانی به هردوشهر ارائه دهد.

در ادامه عضو شورای اسلامی شهر کاشمرضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: لازم می دانم تشکر کنم از مهمان نوازی همه عزیزان و مردم خوب یزد و به ویژه  شورای اسلامی شهر یزد که ما را به حضور پذیرفتند.

این عضو شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: کاشمر و یزد یک رابطه طولانی تاریخی با هم داشتند که این رابطه توأم با دوستی بوده به طوری که الان اکثر خانواده هاي بزرگ کاشمر که از متدینین شهر هستند اصالتا یزدی هستند  که در این بین  می توان به آقای  حسینی یزدی رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر اشاره کرد .

وی افزود: از طرف دیگر در سالهای اخیر یزد محلی بوده که شهروندان کاشمری بسیار ی آمده اند و از مهمان نوازی شما عزیزان همیشه تعریف کرده اند.

درادامه یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر گزارش مختصری از مختصات شهرستان کاشمر ارائه نمود.

خزاعی تصريح كرد: شورای شهر کاشمر دارای9 عضو می باشد که در سال94 بودجه35 میلیاردی شهرداری را تصویب کردیم که این بودجه در آستانه محقق شدن می باشد و خوشبختانه توانستیم در بین شهرداری های خراسان رضوی مقام  اول را کسب کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر گفت: شهر یزد پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری و بافت تاریخی دارد که می تواند به عنوان یکی ازقطب های سرمایه گذاری مورد استفاده قرار بگیرد.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان اظهارداشت: انشاالله خداوند توفیق بدهد تا بتوانیم از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا