به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "میرمحمدی در بدو ورود به شهرستان میبد با استقبال مسئولین قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدا و مزار نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به جایگاه والای آن‌ها ادای احترام کرد.

استاندار در ادامه با حضور در آموزشگاه شاهد باهنر زنگ انقلاب را به صدا درآورد.

افتتاح شعبه 2 مرکز کانون پرورشی فکری نوجوانان شهرستان میبد یکی دیگر از پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

این مرکز در زیربنای 500 مترمربع صد درصد خیری از سوی پرفسور محمدعلی کریم زاده میبدی احداث‌شده است که از هزینه آن چشم‌پوشی کرد.

در ادامه آموزشگاه حاج غلامحسین زهرایی با 960 مترمربع زیربنا صد درصد خیری افتتاح شد که برای ساخت آن بالغ‌بر 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

ساختمان جدید بخش دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) یکی دیگر از پروژه‌هایی بود که با حضور مسئولین به بهره‌برداری رسید.

این پروژه با زیربنای 500 مترمربع با ظرفیت 25 تخت و بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان احداث‌شده است که 4 پزشک،6 پرستار، یک منشی و 2 نیروی خدماتی در این بخش مشغول هستند.

بازید از خانه آیت‌الله حائری و افتتاح خانه گلشن آخرین برنامه‌های مسئولین در شهرستان میبد بود.

خانه گلشن از پروژه‌های اقامتی است که با زیربنای 700 مترمربع شامل 9 سوئیت، آشپزخانه، حیات اندرونی و بیرونی، سرداب، زیرزمین است که برای بهسازی آن از الگو و معمار سنتی یزد استفاده‌شده است.

برای بهسازی آن‌یک میلیارد تومان از محل طرح سرمایه‌گذاری شرکت تعاونی دهیاری‌ها با مشارکت فرمانداری، میراث فرهنگی، بخشداری مرکزی هزینه شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا