یزدفردا "استاندار یزد با بیان اینکه اعتبارات گاز رسانی به این استان تاکنون از 370 میلیارد ریال بیشتر نبوده است گفت : امسال این اعتبارات به 800 میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "خاتم؛سید محمد میر محمدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خاتم با اشاره به اهمیت تکیمل طرح های نیمه تمام اظهار کرد: باید تمام توان خود را بر روی طرح های که در مراحل پایانی هستند صرف کنیم تا مردم از خدمات این طرح ها بهره مند شوند.

وی افزود: خاتم ، بافق و ابرکوه جزو شهرستانهای محروم استان هستند و همیشه مورد توجه ما بوده اند. 
این مسئول، توسعه متوازن در استان را دیدگاه اصلی استانداری برشمرد و تاکید کرد: باید در امر توسعه، نقطه به نقطه استان را ببینیم و خدمات رسانی را انجام دهیم.
استاندار یزد ضمن بیان اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات امسال خاطرنشان کرد: مسئولان نباید هیچگونه جانبداری از گروه و یا نامزدهای انتخاباتی داشته باشند و همچنین هیچگونه امکانات دولتی در اختیار نامزدها قرار نگیرد .
وی با اشاره به آغاز دهه فجر گفت: مردم نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشتند و این انقلاب نعمت بزرگی است که پرودگار برای ما رقم زده که ما امروز شاهد امنیت در کشور باشیم. 
میرمحمدی افزود: کشور ما در شرایطی قرار دارد که کشورهای همسایه همچون سوریه ، یمن در حال جنگ هستند و ما باید مدیون خون شهدا، مقام معظم رهبری و مسئولان در بوجود آوردن این امنیت باشیم.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان خاتم با حضور 22 هیات همراه از استان از 79 خانواده شهید دیدار شد افزود: این ملاقاتها و دیدارها سبب می شود تا مسولان احساس مسئولیت بیشتری نسبت به همه مردم داشته باشند و بدانند که ما تا آخرین نفس خدمتگذار مردم و نظام هستیم .
فرماندار خاتم نیز در این نشست با اشاره به اینکه طرح های عمرانی در شهرستان فعال است و مردم همگرایی خوبی دارند تصریح کرد: کارگروهایی که در این شهرستان وجود دارد رتبه های برتر در زمینه های آموزشی ، ورزشی ، بسیج سازندگی و امور زیر بنایی در استان داشته اند .
محمد زاده رحمانی اظهار کرد: شهرستان خاتم به حول وقوه الهی به سمت وسویی رفته است که از تك قطبي کشاورزی به صنعت و گردشگری نيز روی آورده است.
وی در ادامه خواستار توسعه راههای شهرستان بخصوص در محور هرات و مروست شد و افزود: اعتبار ملی این طرح مشخص و نیاز به همیاری مسئولان استانی دارد .
استاندار یزد در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از علیرضا قره چاهی دارنده مدال نقره مسابقات بسیج کشتی استان و مجتبی دهقان دارنده مدل برنز مسابقات تکواندو کشوری قدردانی نمود.
همچنین سید محمد میر محمدی با خانواده تنی چند از شهدای هرات و مروست دیدار و از آنها دلجویی کرد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا